Glennrik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. Eg kjøpte meg i går ein Audi A4 98 modell. Men bilen er tyskimportert og eg må derfor skru på og av kjørelysa sjølv. Har høyrt at det skal vere so enkelt som å skifte eit rele for å få kjørelysa til å skru seg automatisk på og av med bilen. Noken som veit korleis eg kan gjere det? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. Eg kjøpte meg i går ein Audi A4 98 modell. Men bilen er tyskimportert og eg må derfor skru på og av kjørelysa sjølv. Har høyrt at det skal vere so enkelt som å skifte eit rele for å få kjørelysa til å skru seg automatisk på og av med bilen. Noken som veit korleis eg kan gjere det? I enkelte tilfeller kan det nok være så enkelt som å skifte releet til den samme sorten som "Norske" biler av samme slaget bruker. I andre tilfeller kan det nok hende at du må strekke kabler. Finn ut hva releet heter og kjøp det på ebay.de Info om det får du hos din nærmeste VAG-forhandler. Lenke til kommentar
olis0903 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! i tyskland har dem ikke kjørelyspåbud som i norge, derfor har dem laget det sånn til. Tror nok du må kanskje høre med verksted eller noen fagfolk som kan mye om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå