Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har xp og vil at den skal se ut som vista. Hørt om nett BricoPacks , men lurer på om noen har erfaringer med dette og om de kanskje anbefaler noe annet Takk for svar Er den en risk og innstalere? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Program som dette er veldig ofte myntet på folk som ikke har noe imot å endre i registeret sitt eller som liker å leve farlig. Jeg ville aldri ha "skinnet" XP for å få det til å ligne på noe som helst annet enn XP. Har testet ut mange forskjellige alternativer for utseende-forbedringer i XP og nærmest alltid blitt skuffet. Vista Transformation Pack er freeware.. google it og prøv om du tør. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde noe sånt før da jeg brukte XP. Og det er ingen risk, nei. Men skal prøve å finne noe : ) (Jeg lastet det ned fra en torrent side, så jeg trokke det er lov å snakke om dette her :| ) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 WindowBlinds kanskje? Har du erfaring med det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Finnes det ikke et vitsa theme akuratt som zune desktop theme som ikke trenger programmer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Windows blinds å slike programmer bruker mye resurser av maskinen for å kjøre. Det jeg har gjort på mine eldre maskiner for å bytte skin, er å bytte ut en liten fil i windowsmappen som heter uxtheme.dll, til en som er modifisert. Dermed kan man laste ned skins, å legge de i skinsmappa til windows, så velger man dem i utseende menyen, der man kan vanligvis kan velge mellom windows classic osv. Har ikke opplevd noe tregere maskin elns ved å gjøre dette, da den da bytter ut windows skinnet med ett annet, istede for å kjøre ett annet skin over windows skinnet. Har dog aldri prøvd vista skin, bare xp skin med små modifiseringer. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Finnes det ikke et vitsa theme akuratt som zune desktop theme som ikke trenger programmer? hvorfor bare ikke ta steget og installere Vista? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Windows blinds å slike programmer bruker mye resurser av maskinen for å kjøre. Det jeg har gjort på mine eldre maskiner for å bytte skin, er å bytte ut en liten fil i windowsmappen som heter uxtheme.dll, til en som er modifisert. Dermed kan man laste ned skins, å legge de i skinsmappa til windows, så velger man dem i utseende menyen, der man kan vanligvis kan velge mellom windows classic osv. Har ikke opplevd noe tregere maskin elns ved å gjøre dette, da den da bytter ut windows skinnet med ett annet, istede for å kjøre ett annet skin over windows skinnet. Har dog aldri prøvd vista skin, bare xp skin med små modifiseringer. ok, så det du sier er at windows xp theme blir slettet og du har erstatta det med et annet theme? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bricopacks er kjempe bra. Har brukt fler av de selv og aldri noe galt med disse, ei heller noen virus. Problemet med tredjeparts programmer for å endre teamet i Windows er ofte at de er ressurskrevende og tar mye av prosessor når de lastes, jeg anbefaler dermed på det sterkeste å ikke installere feks. Windowblinds. En Bricopack er kun en .exe fil man installerer over de eksisterende systemfilene. Når man velger å avinstallere denne, vil det originale teamet igjen være tilgjengelig. Programmet sletter ingen filer, men det overskriver eksisterende filer. Du trenger heller ingen andre programmer nå du har installert dette, alt ligger i en .exe fil. Last ned Bricopack her, veldig sikker og bra side. Anbefaler Vista Insiprat 2, har selv brukt dette en stund og Windows XP blir akkurat som Vista. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 OK, regner med at du ikke har hatt problemer med det siden du har brukt det en stund. Det tar ikke mye plass heller. Er det noen ulemper? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Installasjonen pakker ut filer i "C:/Windows/BricoPacks" og tar et sted mellom 300-500MB, selve .exe filen er ikke større enn 40MB (om jeg ikke husker feil). Og nei ingen direkte ulemper. Liker du ikke temaet, er det bare å avinstallere igjen. NB: BricoPacks fungerer ikke på 64-BIT. Endret 9. juni 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Har innstalert den nå, synes den var veldig treg i begynnelsen, men går fint nå. Takk, og jeg kan avinstalere det å få tilbake det gammle xp utsende hvis jeg ønsker det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Likte den mac funksjonen. Eller der hvor programmene til mac er. Kan jeg bruke den alene? Finnes det et sånt program. Har veldig mange skrivebords ikoner som jeg bruker og det ødelegger bildet. Har 54 ikoner og får de ikke mindre. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har innstalert den nå, synes den var veldig treg i begynnelsen, men går fint nå. Takk, og jeg kan avinstalere det å få tilbake det gammle xp utsende hvis jeg ønsker det? Ja, det kan du. Du kan også gjøre innstillinger og deaktivere diverse tilleggsfunksjoner. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Har innstalert den nå, synes den var veldig treg i begynnelsen, men går fint nå. Takk, og jeg kan avinstalere det å få tilbake det gammle xp utsende hvis jeg ønsker det? Ja, det kan du. Du kan også gjøre innstillinger og deaktivere diverse tilleggsfunksjoner. Så bra Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 *snip* ok, så det du sier er at windows xp theme blir slettet og du har erstatta det med et annet theme? Nei, man kan fortsatt velge windows XP theme i listen. man får bare flere skins å velge mellom i windows. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg avinstalerte det bare får å se om det gikk tilbake til normalt, det gjorde det untatt papirkurven. Lyden på den er anderledes ( når du tømmer den) synes det var koslig med den andre lyden jeg Hvordan får jeg den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå