Gå til innhold

Trenger hjelp med ps3 bluetooth headsett!


Anbefalte innlegg

eg fikk nettopp mitt trådløse bluetooth headsett fra GameZone. Men jeg har store problemer med å prøve headsettet. Jeg har ladet det og prøvd alt.

 

Her er det som står i manualen på Norsk:

 

Lade det trådløse headsettet:

 

1. Sjekk at PS3 systemet er slått på.

 

2. Sett inn mini-B- kontakten til den medfølgende USB-kabelen i ladestasjonen og sett inn den andre enden av ledningen i en USB- kontakt på PS3 systemet.

 

3. Plasser det trådløse headsettet i ladestasjonen. Mikofonlyddempingsindikatoren begynner å lyse og lyser sammenhengende i 2 sekunder. Så blinker det for å angi at headsettet lader. Ladingen er fullført når indikatoren slutter å blinke. Du kan også lade det trådløse headsettet ved å koble det direkte til PS3 systemet eller en annen USB-port med strøm, som på en PC, med en USB-kabel.

 

 

Men hvilken indikator mener de. Det finnes en mikrofonlyddempings indikator og en power indikator.

 

Oppkobling til PS3 system:

 

1. trykk på POWER-knappen på det trådløse headsettet og hold den nede til strømindikatoren blinker annenhver gang grønt og rødt, som angir at Bluetooth Discovery Mode er aktiv.

 

2. I Home menyen til PS3 systemet går du til innstillinger, så Tilbehør innstilling og velger Administrer Bluetooth enheter.

 

3. En melding på skjermen spør om du vil registrere en Bluetooth enhet. Velg Ja når du blir bedt om det.

 

3. Velg start scanning. PS3 systemet begynner å skanne etter det trådløse headsettet. En liste over Bluetooth enheter innenfor radius til ditt PS3 system vises.

 

4. Velg det trådløse headsettet fra listen over enheter. Hvis du blir bedt om en passnøkkel, skriver du inn "0000". Headsettet er nå koblet opp til PS3 systemet.

 

Og til dere som lurte angående "0000" så er det ikke farlig om andre får vite tallene.

 

Men hva er egentlig feilen?

 

Og til dere som lurte så har jeg 80 GB vesjonen av PS3`en.

 

Men har noen spørsmål:

 

1. Kan man høre på musikk i pS3 XMB`en? Og hvordan?

 

2. Hvordan kan man høre på musikk på mobilen?Og hvordan?

 

3. Kan man høre seg selv snakke når man er online? og hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Selvfølgelig kan du høre på musikk :)

2. Nei, du kan ikke høre på musikk.

 

Du kan kunn høre andre online-spillere og i noen tilfeller hører du deg selv engang i blant, dette skyldes lagg. :|

 

Håper at du fikk svarene på det du lurte på.

 

Forresten, har du fått headsettet til å virke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...