Gå til innhold

Solarimsbriller og synsfelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehm

 

Nå skal jo bare solariumsbriller dekke øynene. Grunnen til at det er farget glass er fordi du skal ha muligheten til å se uten å måtte ta dem av. Hvis du f.eks skal skru opp/ned styrken etc.

 

Så lenge brillene dekker øynene og du kan se rett fram så er det bra.

 

(håper jeg forsto spørsmålet ditt riktig)

Lenke til kommentar

Brillene mine er ikke av svart glass, men plastikk, og de er skikkelig små også. Problemet er at jeg ikke får dem til å sitte ordentlig og da kommer noe av øyet utenfor. Hadde vært best med noen briller med strikk som man fester bak hodet, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Lenke til kommentar
Du får ikke tak i det..

Og jeg ville ikke anbefalt deg å bruke det uansett om du klarte å finne det.

Du må da få et ekkelt skille fra strikken.

 

Har hår stort sett hele veien, blir skille over nesen uansett. Poenget er i hvertfall at jeg lurer på hvor man kan kjøpe skikkelige solariumsbriller (som karen over her sa, av glass) og ikke de billige plastikkautomat brillene på Brun&Blid.

Endret av StayN
Lenke til kommentar

Hvorfor skal han ikke få tak i det? Ser ikke noe grunn til at det ikke skal bli solgt. Så det for et år siden på der jeg tar sol. Men bruker ikke briller så kjøpte dem ikke.

 

Vel enste jeg kan tenke meg er på steder hvor dem har solarium. Så du må nesten gå til forskjellige steder å sjekke om de har det. Kan også hende at du finner noe på internett. Orker ikke å begynne å lete for deg. Regner med at du klarer det selv.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...