dronjom Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hallo lesere. Jeg laget en liten sketsj som en motsketsj mot denne "Jeg kan ikke se, jeg er blind!" av Raske Menn. Istedet sier jeg "Jeg kan ikke stå, jeg er amputert!" osv Her er sketsjen: L: Hallo, jeg heter Lise Jamesen og sitter her sammen med Kåre Wainson som har vært litt uheldig. Det står her at du har.. K: Jeg kan ikke stå, jeg er amputert! L: Jaja, men det står Skrevet her at du har falt ned et fjell. K: Ja, det var dumt. Et skikkelig uhell altså! L: Ja, og du fikk ingen erstatning som du hadde krav på, det må vel føles som et spark i baken, og man får vel bare lyst til å sparke forsikrings selskapet i rævva! K: Jeg kan ikke sparke, jeg er amputert jo.. L: Jaja, det glemte jeg, beklager virkelig. Denne saken kommer på TV fordi det er dødt løp mellom deg og forsikrings selskapet.. K: Jeg kan ikke løpe! Og hvorfor står det skrevet floten? Det skrives foten uten l! Forbanna drittkanal! L: Det er bare trykkfeil, det hopper du over. K: Jeg kan ikke hoppe, jeg er amputert! Jeg har krykke, jeg er amputert jo. L: Litt dårlig ordlagt, jeg mener at skrivefeil ofte kommer på løpende bånd. K: Jeg kan ikke løpe, jeg er amputert sier jeg! Du er helt angripende og uforsvarlig. Dette er en krenkelse mot meg, jeg vil saksøke denne kanalen! L: Snublende dårlig forklart av meg. K: HÆ??? Nei, har du hørt?! GNI DET INN!!! JEG KAN IKKE SNUBLE, JEG ER AMPUTEEERT!!! AARRGGGHH!!! L: Uææ (løper ut) Og her er klippet jeg la ut på youtube: gammel verson: (utrolig dårlig egentlig da ) Håper det kan være til glede for noen hadde likt om noen laget et bedre klipp av sketsjen. [edit] La til versjon 2.0 av sketsjen, klikk på linken, den er genial! Endret 15. september 2009 av dronjom Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig i at det var utrolig dårlig innspilling, men med en grei innspilling kan denne bli litt morsom ^^ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Plottet fikk meg til å smile, kan bli bra i hvert fall Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Enig i at det var utrolig dårlig innspilling, men med en grei innspilling kan denne bli litt morsom ^^ Plottet fikk meg til å smile, kan bli bra i hvert fall Takk for hurtige meldinger! kanskje jeg lager en ny verson senere med søstera mi eller noe Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror det hadde vært mye bedre Det blir litt lange pauser osv når du hele tiden må ta av og på parykken... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 du reddet ikke dagen min akkurat... kan ikke si jeg verken likte manus eller innspillingen, men godt at noen likte den da Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Tror det hadde vært mye bedre Det blir litt lange pauser osv når du hele tiden må ta av og på parykken... du reddet ikke dagen min akkurat...kan ikke si jeg verken likte manus eller innspillingen, men godt at noen likte den da takk for melding iallfall, jeg skal redde dagen din nestegang Endret 9. juni 2009 av dronjom Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) synes jeg var litt stygg som ikke ga noe du kan forbedre deg på... for det første, du leser fra arket, og det ser faktisk ikke ut som om du har lest teksten før du sier den. L: Hallo, jeg heter Lise Fise og sitter her sammen med Kåre Båre som har vært litt uheldig. Det står her at du har.. -lise fise og kåre båre er ikke akkurat bra navn, kanskje når man er 4, men ikke nå K: Jeg kan ikke stå, jeg er amputert! -grei nok L: Jaja, men det står Skrevet her at du har falt ned et fjell. -grei nok K: Jeg var dum, jeg var dum. Men her skrives det at jeg mistet floten. -"her skrives det at jeg mistet foten", hvor står det? det kommer på en måte fra ingen steder. L: Det hopper du over. - hopper over hva da?, dette kommer også fra ingen steder og hører liksom ikke hjemme noen sted. K: Jeg kan ikke hoppe, jeg er amputert! -grei nok L: Litt dårlig ordlagt, jeg mener at skrivefeil ofte kommer på løpende bånd. hvor i all verden er skrivefeilene? K: Jeg kan ikke løpe, jeg er amputert sier jeg! Dette er en krenkelse mot meg, jeg vil saksøke denne kanalen snart. - grei nok L: Snublende dårlig forklart av meg. -aldri hørt noen si noe slik som "snublende dårlig", ok under tvil K: Nei, har du hørt?! JEG KAN IKKE SNUBLE, JEG ER AMPUTEEERT!!! AARRGGGHH!!! -ok edit: utenom dette så var det heller ikke perfekt, men igjen, dette er bare min mening, stå på Endret 9. juni 2009 av aklla Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 synes jeg var litt stygg som ikke ga noe du kan forbedre deg på...for det første, du leser fra arket, og det ser faktisk ikke ut som om du har lest teksten før du sier den. L: Hallo, jeg heter Lise Fise og sitter her sammen med Kåre Båre som har vært litt uheldig. Det står her at du har.. -lise fise og kåre båre er ikke akkurat bra navn, kanskje når man er 4, men ikke nå K: Jeg kan ikke stå, jeg er amputert! -grei nok L: Jaja, men det står Skrevet her at du har falt ned et fjell. -grei nok K: Jeg var dum, jeg var dum. Men her skrives det at jeg mistet floten. -"her skrives det at jeg mistet foten", hvor står det? det kommer på en måte fra ingen steder. L: Det hopper du over. - hopper over hva da?, dette kommer også fra ingen steder og hører liksom ikke hjemme noen sted. K: Jeg kan ikke hoppe, jeg er amputert! -grei nok L: Litt dårlig ordlagt, jeg mener at skrivefeil ofte kommer på løpende bånd. hvor i all verden er skrivefeilene? K: Jeg kan ikke løpe, jeg er amputert sier jeg! Dette er en krenkelse mot meg, jeg vil saksøke denne kanalen snart. - grei nok L: Snublende dårlig forklart av meg. -aldri hørt noen si noe slik som "snublende dårlig", ok under tvil K: Nei, har du hørt?! JEG KAN IKKE SNUBLE, JEG ER AMPUTEEERT!!! AARRGGGHH!!! -ok edit: utenom dette så var det heller ikke perfekt, men igjen, dette er bare min mening, stå på hehe for det første er skrivefeilen jeg snakker om = floten, for det andre mente jeg at han skulle hoppe over og ignorere skrivefeilen fordi de var på direkte tv. For det tredje, jeg HAr IKke lest teksten før nesten, jeg skrev den 2 sekunder før takk for meldinga iallfallfall Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Minna om den blinde figuren til Snabbgrabbar. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Minna om den blinde figuren til Snabbgrabbar. Trådstarter skrev: "Jeg laget en liten sketsj som en motsketsj mot denne "Jeg kan ikke se, jeg er blind!" av Raske Menn. Istedet sier jeg "Jeg kan ikke stå, jeg er amputert!" osv" Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Minna om den blinde figuren til Snabbgrabbar. Trådstarter skrev: "Jeg laget en liten sketsj som en motsketsj mot denne "Jeg kan ikke se, jeg er blind!" av Raske Menn. Istedet sier jeg "Jeg kan ikke stå, jeg er amputert!" osv" hehe Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Aha, ser man det ja. Men den minna om den Raske Menn sketsjen for det. Endret 11. juni 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) *SLETT* Endret 11. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) OPPDATERING! Jeg la inn ny versjon av sketsjen. Håper den faller i smak. den er mye mer oversiktlig enn den gamle. Her er link: God fornøyelse! Endret 15. september 2009 av dronjom Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha. Startet litt trått, men begynte å små-le utover. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 OK, manuset var fint det, jeg lo faktisk en del når jeg leste det. Men ellers blir innspillingen og alt rundt veeeldig likt denne sketsjen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå