xSotte Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kjøpte meg en blu-ray film i helga. Har en LG blu-ray spiller i PCen, men jeg får ikke spilt av filmen fra disken. Jeg kan alikevel browse inneholdet på disken. Disc 2 fungerer uten problemer, men denne er en "Digital Copy" av lav kvalitet (1.37GB). Har prøvd å spille av disken med PowerDVD9 trial edition, VLC, WMP, Classic Media Player og Windows Media Center. PowerDVD er den eneste som gir meg et svar jeg kan forstå "There's an unsupported format in drive D:" Noen som vet hva som skal til får at jeg skal få sett denne på PCen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei! Det vet jeg ikke. Men sikker på at disc 1 ikke er ødelagt? Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Nei! Det vet jeg ikke. Men sikker på at disc 1 ikke er ødelagt? Jeg kan kopiere og lese fra disken pluss den er helt ny. Ikke en ripe i den engang. Kjøpte den på Lefdal så alt skulle være i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå