Gå til innhold

Er mytrendyphone.no seriøs aktør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er greie nok, men jeg har dessverre opplevd et par ganger å få feil varer, manglende varer og noen ganger latterlig lang leveringstid, selv om de sier de har varen på lager. Dette har blitt et sted jeg kun bestiller fra hvis jeg ikke finner det jeg trenger noen andre steder.

Endret av kraftpapir
Lenke til kommentar

Har veldig gode erfaringer med mytrendyphone.no.

Anbefaler de til mange kunder som trenger noe jeg ikke har mulighet til å bestille selv.

Har selv bestillt derfra mange ganger og har i motsetning til visse andre her inne ikke hatt noen problemer med vareplukkingen eller leveringstiden. De uoriginale batteriene derimot suger somoftest uansett hvem du bestiller dem fra. :-P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tenker på å kjøpe et overgang fra 2.5 til 3.5 og et microSD kort til min E71. Mytrendyphone.no ser ut til å ha bra priser, noen som har erfaringer hos dem?

Kan absolutt anbefales. Har så langt bestilt:

- 2 batterier (på 2 forskjellige bestillinger pga tollgrensen 200 kr) begge bestillinger tok 2 kun dager.

- bakdeksel og verktøy (3 dager)

- belteveske venter jeg på, de var tomt på lager, men i morgen kanskje...

Varene kommer alltid kjapt, og de svarer raskt på mail. To kollegaer på jobben har også bestilt derfra. Og begge fikk varer uten problemer, husker ikke hvor mange dager det tok.

Så det vil forundre meg mye om du får noe særlig å utsette på de...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har bestilt "originalt" tastatur til en Nokia fra denne butikken, og mottok noe som ikke passet overhode. Passformen og kvaliteten var så dårlig, at jeg den dag i dag fortsatt bruker mitt ødelagte originale tastatur da det er bedre.

Kontaktet butikken og fikk beskjed om å sende inn igjen tastaturet, noe jeg selvfølgelig ikke orket. Frakten fram og tilbake koster jo mange ganger mer enn produktet. Dem unngikk også å svare konkret på om dette faktisk skal forestille et originalt tastatur eller om det er en etterligning. På sidene deres skrev dem i alle fall at det skulle være originalt, noe som umulig kan stemme.

Handler aldri der igjen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Har kun handlet derfra én gang som en nødløsning. Bestilte et originalt batteri, og batteriet jeg fikk var originalt det. Plasten rundt batteriet var åpnet, men det kan være noe så enkelt som at en kunde hadde bestilt feil type batteri, og sendt det tilbake igjen. Så vidt jeg vet, fungerte batteriet fint (ikke jeg som skulle bruke det).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kun positivt og si om dem fra meg... bestilte senest forrige uke ...får varene i posten på max 2 dager :)

Bestilte også for en stund siden en vare som det sto skulle fungere til Iphone, det gjorden den ikke og jeg sendte tilbake og fikk tilbakebetalt pris og frakt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...