norsemanGrey Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Heisann Vet ikke om dette er neste plassen å putte innlegget, men prøver nå ihvertfall. Jeg er kommet til et punkt i livet da jeg går med planer om etterhvert å kjøpe meg egen bolig. Ettersom jeg ikke har så mye innsikt i noen av aspektene rundt dette, lurer jeg på om det er noen webside e.l. med informasjon relatert til alt som har med lån og økonomi etc. når man skal kjøpe seg bolig. Eventuelt ting dere mener jeg bør sette meg inn i på forhånd. Takker for svar Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 HEi, banken du skal låne penger hos er ofte veldig behjelpelige, hvis du prater med noen der så er de flinke å forklare deg hvordan dette med lån og sånt fungerer. Jeg kjøpte min første leilighet uten peiling i det hele tatt, og det gikk utrolig fint, fiksa alt på egenhånd, bare prata med en konsulent i banken. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Husk å skaff finansiering FØR du kjøper boligen. det sparer deg for mye hodebry. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.finansportalen.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå