Athlon Power Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 ..hva faen er forksjellen mellem ericsson p800 og p802? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er ikke den lyseblå fargen byttet ut med en mørkere, mer grålig farge i tillegg (som jeg personlig synes er finere)? Den over er P802 Mens dette er P800 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det er samme farge, men mørkheten i bildet påvirker fargene på mobilen. SonyEricsson har vurdert å slippe "Bond-versjonen" men de ville så gjerne beholde de lyseblå baby-fargene sine! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 P800 og P802 er samme telefonen, eneste at P802 har mindre minne (pga at støtten for kinesiske tegn tar litt større plass i internminnet). P800 og P802 har helt samme deksel/eksteriør. SE leverer en versjon med grå deksler istedenfor blå, men det er kun til importører som bestiller over 5000stk P800'er i slengen. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg skønner:d jeg vil ha grå deksler de er fete=) Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Personlig så synes jeg faktisk P800 gjør seg bedre i Electric Blue enn i Mineral Grey. blåfargen passer liksom mer overens med bakgrunnen o.l. på skjermen. Gråfargen ser så kjedelig ut. Og stakkars den personen som har fått tak i seg en Mineral Grey utgave, som mister alle stylus'ene sine.. for de tror jeg neppe er lett og få tak i.. ergo må en bruke blå stylus'er, og det hadde jo sett litt teit ut på en grå utgave.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå