Gå til innhold

Furious Staff eller Furious Dagger/offhand?


Anbefalte innlegg

Hei, spiller klassen mage og lurer litt på om jeg skal velge Furious staffen eller Furious Dagger og offhand. Stacker ikke haste fordi jeg synes det er unødvendig.

Går priest mage og rogue.

 

Noen som har et godt svar og gi, jeg vet forskjellen på stats på våpnene offhand etc.

 

tack!

Endret av tnex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, spiller klassen mage og lurer litt på om jeg skal velge Furious staffen eller Furious Dagger og offhand. Stacker ikke haste fordi jeg synes det er unødvendig.

Går priest mage og rogue.

 

Noen som har et godt svar og gi, jeg vet forskjellen på stats på våpnene offhand etc.

 

tack!

 

ahaha lol. Akkurat hva du synes er vel rimelig irrelevant. Blir som å si du ikke bruker keybinds i PvP fordi du ikke syns det er nødvendig.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

ehm, hva mener du med det?, som mage klarer jeg meg godt uten haste.. kansje ikke du, men det var heller ikke det jeg spurte om, så om du skal være så negativ og skrive ting som jeg mener er rett for meg, så mener jeg du ska la vær å skrive i det hele tatt, du har ikke svart på sørsmålet som jeg stilte i det hele tatt. Om du kansje tror det er 1 staff som har haste, og jeg derfor ikke vil velge den fordi jeg synes haste er unødvendig for mage, tar du feil, det er staff med, crit/hit/haste.

Endret av tnex
Lenke til kommentar
Raskere casts = får av cast før stun, silence, interrupting effects generelt, CC alt slikt blir vanskeligere å få på deg før du får av den første casten, slikt kan være gamebreaking når man spiller i kombinasjon med rogue, vil hvertfall jeg tro er en grunn til å gå haste.

 

Sant, men går man haste, får man da mindre crit, og vil da også få mindre damage..

Lenke til kommentar
Raskere casts = får av cast før stun, silence, interrupting effects generelt, CC alt slikt blir vanskeligere å få på deg før du får av den første casten, slikt kan være gamebreaking når man spiller i kombinasjon med rogue, vil hvertfall jeg tro er en grunn til å gå haste.

 

Sant, men går man haste, får man da mindre crit, og vil da også få mindre damage..

 

Du får allerede +50% fra talents. Er viktigere å faktisk få kasta ting i det heletatt. Får du skjeldent gjort uten haste som mage. Kan også få av flere icelances mot deep freeze. 1 ekstra icelance = mer burst en noe crit kan gi deg.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...