Gå til innhold

Hva kan jeg selge min laptop for?

Anbefalte innlegg

Har en laptop som trengs å selges, kostet 15000 kroner ny for 2-3 år siden. Er fullstendig klar over at prisene synker veldig. Men vil gjerne at dere kan gi meg en pris jeg evt kunne fått for denne, eller ta. Den kommer innstallert med både Vista og Windows Xp. Vista kom med laptopen, xp ble kjøpt for 1000 kroner vedsiden av, OEM versjon.

Laptopen er av typen : HP dv9500 (produktnummer er ikke innenfor de som HP hadde problemer med). Legger til informasjon under :) Håper på svar.

17" Skjerm

Core 2 Duo T7300 2GHz

Nvidia GeForce Go 8600M GS 256MB (1GB TurboCache)

4 GB RAM

320 GB Harddisk

SD, MMC, MS, MS Pro, xD

DVD SuperMulti drive

Ports: 4 x USB 2.0; FireWire; VGA out; S-video out; HDMI out

Bluetooth

Yes

Infrared

Yes

Ethernet

10/100/1000

Modem

56kbps data/fax

Built-in devices

ExpressCard slot; 1.3MP Webcam

Wireless LAN

802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil være dog ultimate maxprisen som han over sier. Mellom 4000 og 5000 skal du være fornøyd med.

Vet du blir rimelig skuffet over at du får så lite for den, men verdien synker godt allerede etter du har kjøpt den og fortsetter å falle med årene.

Da denne er 2-3år gammelt vil jeg tippe batteriet begynner å bli gåent, ingen garanti gjelder lengere(?) og generelt slite deler.

Vista eller ei, dette er det ingen ser som en ekstra kostnad eller verdi de skal betale mer for.

Endret av x3m_pl4yer
Lenke til kommentar
Dette vil være dog ultimate maxprisen som han over sier. Mellom 4000 og 5000 skal du være fornøyd med.

Vet du blir rimelig skuffet over at du får så lite for den, men verdien synker godt allerede etter du har kjøpt den og fortsetter å falle med årene.

Da denne er 2-3år gammelt vil jeg tippe batteriet begynner å bli gåent, ingen garanti gjelder lengere(?) og generelt slite deler.

Vista eller ei, dette er det ingen ser som en ekstra kostnad eller verdi de skal betale mer for.

Jeg kjøpte XP på siden for å unngå Vista. Så tenkte at selve XP lisensen på dataen må ha verdt 500 kroner ekstra vel? Utenom det så er jeg faktisk helt inneforstått som du sier med at det faller veldig. Jeg har ikke brukt batteriet, brukt med bare strømkontakt i og dekt til det batteriet skal være med sånn deksel jeg fikk med. Jeg er utrolig nøye med ting og plastikken på toppen er heller ikke tatt av fortsatt. Men som du sier så faller det i pris. Den er helt som ny utenom kanskje at når man bruker den så bruker man den litt xD.

Takker for svar uansett folkens :D!

Sånn var det med pcen jeg kjøpte for 5 år siden. Den kosta 15000 da og nå får jeg en til 5000 som er 4 ganger bedre xD!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...