Gjest skip spence Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei, for 2 år siden tok jeg 1 eller 2 Tetralysal behandlinger som varte over noen måneder. Sist gang jeg fikk nye kapsler tok jeg de aldri, så har de liggende. På pakkene står det at de går ut 07.09 (20 kapsel pakke) og 08.09 (100 kapsel pakke). På 20 kapsel pakken står det 1 kapsel morgen, 1 kapsel kveld. På 100 kapsel pakken står det "Fortsettelses behandling: 1 tablett hver morgen". Annet enn at jeg måtte være litt forsiktig med å spise nok mat, kan jeg ikke huske at det var noe problem. Jeg måtte også drikke nok vann slik at ikke pulveret kom opp, fordi det var ufattelig sterkt. Jeg husker også at jeg ikke måtte ødelegge noen, fordi pulveret var gult og ikke ville gå av hellene på badet (hehe). Er det noen som kan huske noen detaljer om hvordan en slik behandling gikk for seg? Var det en intensiv behandling med 2 piller hver dag på 10 dager, og en pause, så 1 pille hver dag i tre måneder? Skulle gjerne hørt fra noen som har tatt behandling før, og kan huske detaljene. Jeg tror jeg setter igang og tar 2 piller hver dag i første omgang. Dumt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette bør du absolutt ikkje sette i gong att med mindre du går til hudlegen og høyrer kva dei har å sei. Tetracyclin er veldig sterkt og ein bør ikkje byrje å ta med det mindre ein har rådført seg med lege. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tetra er ikke så sterkt ? Hvis du ikke drikker alkohol, så er det ikke noe problem. Sliter på levra hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ah, never mind, eg blanda det med Roaccutan Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg tror jeg setter igang og tar 2 piller hver dag i første omgang. Dumt? Ja, Selvmedisinering er veldig veldig dumt. Ta kontakt med legen din. Lenke til kommentar
Gjest skip spence Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror jeg setter igang og tar 2 piller hver dag i første omgang. Dumt? Ja, Selvmedisinering er veldig veldig dumt. Ta kontakt med legen din. Men jeg har jo fått det tidligere. Og har tatt det tidligere også. Lest alt som står på pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå