lovelyl Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som har peil på om det de kommer til å gi ut super mario bros 1, 2 eller 3, evetuelt supermario world til nintendo ds, wii eller lignende? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) De finnes vel alle sammen på Virtual Console (Wii). I tillegg tror jeg samtlige er gitt ut til GBA, så hvis du har en hvilken som helst DS-versjon annet enn den siste (DSI), kan du spille dem på den. Endret 9. juni 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 De finnes vel alle sammen på Virtual Console (Wii). I tillegg tror jeg samtlige er gitt ut til GBA, så hvis du har en hvilken som helst DS-versjon annet enn den siste (DSI), kan du spille dem på den. tusen takk for svar har ikke funnet de til wii, men skal se om jeg finner de til GBA Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Du finner dem på Wii ved å logge deg på Wii Shop og kjøpe dem der. De er ikke å få kjøpt i butikken. Endret 9. juni 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Du finner dem på Wii ved å logge deg på Wii Shop og kjøpe dem der. De er ikke å få kjøpt i butikken. åååå så bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå