Wisd0m Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Leste denne artikkelen hos NRK: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/din_okonomi/568853.html Eget bad, egen inngang og tilrettelagt for oppsett av oppvaskbenk mv. Jeg har egen inngang, eget bad, egen stue og to rom. Disse er ikke fysisk avskilt fra foreldrene mine, men kan helt sikkert ordne dør imellom... Tror dere jeg vil kunne få borteboerstipend da? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Artikkelen er fra 2000, og informasjonen er utdatert. § 26-2. Søker som bor sammen med foreldrene Søker som bor sammen med foreldrene, får ikke lån gjort om til utdanningsstipend. Søker blir ansett for å bo sammen med foreldrene når: a) søker bor i samme hus som foreldrene. Det gjøres unntak hvis søkeren og foreldrene bor i hver sin boenhet i et hus med mer enn fire selvstendige og klart atskilte boenheter; b) søker bor i boenhet som hører til huset der foreldrene bor. Søker som er gift eller har barn å forsørge og bor sammen med barnet, får lån gjort om til utdanningsstipend selv om vedkommende bor sammen med foreldrene. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Emnefeltet er ikke endret, tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg