Gå til innhold

Alternativ til windows live messenger (upersonlig, vista)

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Heisann

Jeg befinner meg mye på et kontor der vi har diverse OS installert. Et av dem er dessverre, etter min mening, vista.

Jeg er på utkikk etter et alternativt til windows live messenger, som ikke er veldig personlig(Med personlig så mener jeg da det å lagre noen som helst av personlig informasjon).

Personlig synes jeg f.eks pidgin er greit å bruke, men det er ganske personlig med sine kontoinnstillinger(I alle fall ut i fra min særdeles begrensede erfaring).

Bottom line. Gi meg alternativer til WLM, som jeg personlig Hater, der upersonlighet er essensielt.

(Om saken rundt upersonlighet ikke ble oppfattet, så mener jeg med upersonlighet at det ikke lagres eller spør om noen persolig informasjon hverken før etter eller under innlogging)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men altso det einaste WLM treng er jo epost og passord. Du treng ikkje lagre logger på pcen din, du treng ikkje lagre noke personlig informasjon om deg sjølv eller om dine kontakter.

Personleg brukar eg Digsby. Men det er i houvdsak fordi eg får Facebook ( både chat og oppdateringar), WLM , Hotmail, Gmail, og Twitter samla i eit program. Der lager du ein eigen digsby konto, og så legger du til dei andre kontoane du vil ta i bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Som nevt i topic så Hater jeg WLM(Stor H må gjerne merkes).

I skrivende stund laster jeg ned Trillian og skal prøve ut dette...

EDIT:

Trillian er sikkert greit for personlig bruk, men da man må legge inn kontaktinfo/en bruker så blir det mye det samme som kontogreiene til pidgin. Jeg er på ingen måte overbevist og ville heller gått for pidgin framfor trillian ut i fra mitt førsteinntrykk(og trolig sisteinntrykk ovenfor trillian).

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Personlig så bør du ikke bruke ordet hat til et prograam.

Alternativer til Msn Messenger kan være aMSN eller pidgin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...