torerikp Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei! Jeg bor ved siden av en skole som har åpent nettverk. Men jeg får den ikke inn bestandig! Dette er fordi jeg til stadighet ramler ut pågrunn av for svakt signal. Noen gangen funker det, og andre ganger ikke! Hva kan jeg gjøre?? Jeg har noe som kalles SMC2862W-G EZ Connect g 2.4Ghz 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter Lenke til kommentar
triotec Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Skaffe deg eget nett kanskje? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei! Jeg bor ved siden av en skole som har åpent nettverk. Men jeg får den ikke inn bestandig! Dette er fordi jeg til stadighet ramler ut pågrunn av for svakt signal. Noen gangen funker det, og andre ganger ikke! Hva kan jeg gjøre?? Jeg har noe som kalles SMC2862W-G EZ Connect g 2.4Ghz 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter Flytt deg nærmere mot skolen slik at signalet blir sterkere da Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 USB forlenger så legger du den et sted nærmere skolen din Lenke til kommentar
torerikp Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg tror jeg skal kjøpe noe slikt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338138 Har alledere en usb-forlenger til vinduet De har dritbra linje på den skolen Over 10Mbit hvertfall (opp og ned). Endret 9. juni 2009 av torerikpaulsen Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Edit: Glem det Endret 9. juni 2009 av Ohlja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå