Gå til innhold

Ny laptop til skolebruk - 10-15k - Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg ser etter en bærbar til skolestart og skulle gjerne hatt noen tips dersom noen vet om noe bra. Har et par krav jeg håper å få oppfyllt, som kanskje gjør meg litt vanskelig. Håper likevel det er noen her som kan komme med noen tips.

Krav:

Solid konstruksjon

Skjermstørrelse: 14-16"

Oppløsning - Minst 1680x1050 (kan også akseptere 16:9 eller 4:3 oppløsninger rundt der)

CPU - Intel P8200 (eller bedre, T-serien er også ok)

RAM - minimum mulighet for 4gb ram

RAMtype - minimum 800mhz ddr2

I/O: (DVI eller VGA) og (Svideo eller HDMI)

Prisklasse: 10~15k

Er særlig på utkikk etter gode tilbud, om noen vet om noe som finnes der ute nå eller noe som kommer.

Setter stor pris på alle tips, selv om de kanskje ikke skulle falle helt innenfor mine krav. Noen kameler må man jo svelge fra tid til annen :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei kan anbefale at du tar en titt på multicom sine maskiner, der har du mulighet til å konfigurere selv.

Vurderer selv å kjøpe Multicom Compal KHLB2, som fikk en 5er av pc world

Bra tips, men jeg er veldig bekymret for holdbarheten på disse. De har en særdeles svak konstruksjon, og jeg har hørt flere folk klage på samtlige av disse Compal maskinene og dårlig holdbarhet. Da er det nesten bedre å betale litt mer for en som varer litt lenger i og med at garantisaker på slike ofte blir langtekkelige og vanskelige etter et år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...