Gå til innhold

Tomtom med navigasjon til Iphone

Anbefalte innlegg

Det jeg sa var mest ment som en spøk, men går man litt i detaljer ser vi at det som er nytt her er at "holderen" snakker med TomToms software i mobiltelefonen, noe som gjør løsningen mye mer forseggjort og strømlinjeformet enn det man har sett tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

vil det ikke bli lattelig dyrt å bruke noe slikt på en mobil?

sender den ikke info over f.eks 3G? hvis man da først skal kjøpe programmet, og der etter få en skyhøy mobilregning?

Lenke til kommentar
Det jeg sa var mest ment som en spøk, men går man litt i detaljer ser vi at det som er nytt her er at "holderen" snakker med TomToms software i mobiltelefonen, noe som gjør løsningen mye mer forseggjort og strømlinjeformet enn det man har sett tidligere.

Hvordan er denne løsningen, egentlig? Har prøvd å finne ut av fordelene det gir, og så langt ser jeg bare at den bidrar med en FM-sender.

Lenke til kommentar
Greia med tomtom-løsninger er at kartet vanligvis er lagret på telefonens minnekort, så man slipper "skyhøye telefonregninger"

Jepp, alle fornuftige telefoner har jo minnekortmuligheter... Så hva gjør de på iPhone?

Lenke til kommentar

Nei, hvis man har 16gb-versjonen er det vel greit. Tror Garmin-kartet mitt tar 1,5GB eller noe sånt. Men jeg lurer fortsatt på om det blir en engangsavgift eller abonnement, og om kartene lagres lokalt ellr streames etter hvert. Engangsavgift og kart lokalt - ja takk.

Lenke til kommentar

Vil tro det fungerer akkurat på samme måte som om man kjøper tomtom "vanlig" gps i butikk. Man betaler vel for å oppdattere kart?....Og til Iphone vil jeg tro det koster en engangsavgift å få tomtom på mobben...så koster det sikkert en liten sum hver gang man vil oppdattere...ca 4 ganger i året...om man vil ha dem siste kartene...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...