anaconda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei Har en Fujitsu Siemens Amilo som jeg kjøpte for noen måneder siden på komplett. Er fornøyd, men har et veldig irriterende problem. Når jeg skriver kan plutselig markøren forsvinne og dukke opp en helt annen plass i teksten. Dette er svært irriterende. Ofte skriver jeg fort, og da blir det bare rot, hvis jeg ikke merker det med en gang. Noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei Har en Fujitsu Siemens Amilo som jeg kjøpte for noen måneder siden på komplett. Er fornøyd, men har et veldig irriterende problem. Når jeg skriver kan plutselig markøren forsvinne og dukke opp en helt annen plass i teksten. Dette er svært irriterende. Ofte skriver jeg fort, og da blir det bare rot, hvis jeg ikke merker det med en gang. Noen som vet hva dette kan komme av? at du hviler handa på musa? Det har skjedd meg Lenke til kommentar
Penny Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ut som tommelen din er borti musplaten ja. Nok en grunn til at musplate er vondt, leit, trist og feil, og at trackpoint er det eneste rette. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har hatt samme problem selv på en annen laptop. Utrolig irriterende, men man kan som regel deaktivere touchpaden med Fn+"en eller annen knapp". Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Har deaktivert den nå, så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå