ZynoX Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei! Nå har jeg installert BIOS Revesion 1802 og i går da satt jeg i den nye prosessoren. Den booter opp, men den stopper før jeg får gått inn i BIOS. Det står sånn Initilizing USB, også bare stopper det der. Maskinen tenker ikke engang. Ikke noe feil melding eller noe. Det er initilizing USB som kommer opp rett før den finner tastatur og mus... Hva gjør jeg? PC'en: Asus P5b-e hovedkort 4 GB RAM Intel Core 2 Duo 2.13 GHz (Gamle) - Nye Intel Core 2 Duo 3.00 GHz (Nye) MIST Modulær 650W Strømforsyning Hjelp! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Prøv å koble ut alle USB porter fra maskinen og start opp. Hvis ikke dette fungerer kan du prøve å plukke ut ram brikkene for så å teste en etter en, eventuelt andre brikker som du vet fungerer. Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Da prøver jeg det... Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Da gjorde jeg det. Det endte med at jeg måtte ta ut RAM'en for at jeg skulle komme i Windows. Men jeg får en feil melding på starten at hvis jeg skal få prosessoren til å yte fult så må jeg oppgradere BIOS, men har jeg gjort det! Hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå