Bendorama Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei, har kommet til et problem så, jeg kunne huske så vit at ikke vær et problem, men jeg finner ikke ut av det denne gang i alle fall. Vist ser på bilde så skjønner dere kansje? Skal ha 100gb av de som ikke blir brukt, opp til C: oggså skal jeg lage ny Partisjon med resterende 49GB, men jeg får bare ikke til å flytte de GB opp til C:, får bare muligheten til å lage ny partisjon med alle de 149Gb`ene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke så rart. Du har 3 disker. Det er ikke mulig å ta plass fra en disk og legge til partsjonen på en annen disk. Du kan vel bare omorganisere det du har på C: og legge noe av det på Disk 2. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Har 2 harddisker inni pc`en og den siste er en ekstern, men det har aldri vært 2 partisjoner orginalt, egentlig så har det bare vær 149+149 på C:, men så har jeg i etter tid gått frem og tilbake på D:, og hatt nå en god stund 149 på C og 149 på D, men nå vil jeg liksom få det meste over på C igjen, slik som jeg faktisk hadde det før, så det skal da være mulig på en måte:S EDIT: hmm når sier det så, nej vet egentlig ikke, men vet jeg har hatt i alle fall en rundt 200-250 på en C disk også kun en rundt 50 på D:. Endret 9. juni 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå