Symbolic Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det RCA utgang på de fleste spillere i dag? Eller er dette noe man må passe på når man kjøper spiller? Jeg driver med nytt anlegg til bilen, og skulle hatt en grei spiller som ikke koster så alt for mye og har RCA til subwoofer. MvH SymboliC Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det begynner å bli ganske vanlig med spillere med RCA-utgang, men er sikkert en del av de billigste spillerne som ikke har det. Alpine CDE-101 er en billig og god spiller med RCA-utgang. Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ja, okei. Tusen takk. Jeg skal ha en forsterker til sub og da trenger jeg vil bare en RCA utgang? EDIT: Jeg tenkte også litt på denne spilleren http://www.pioneer.no/no/products/archive/...40MP/index.html Endret 9. juni 2009 av Symbolic Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det kan være greit med flere utganger (Pioneeren du linker til har to), så du kan kople til en forsterker til et frontsett i tillegg til sub-en. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 DEH-P40 er sikkert grei. Men du kan ikke kople til minnepinne og det følger ikke bed iPod-adapter slik det gjør på Alpine-en jeg linket til. (Den fåes kjøpt i andre butikker en Eltek). Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det er sant. Skulle hatt en med USB inngang. For jeg orker ikke ha med CD opplegget. Tenkte på denne: http://www.sony.co.uk/product/ica-in-car-c...=TechnicalSpecs Endret 9. juni 2009 av Symbolic Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noe galt med den foreslåtte alpinen? Evt så har kenwood mye spennende i den prisklassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå