moon_blood Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvordan er HL2 til xbox 360? Hakkete, noen bugs som har dukka opp, kontroller osv... er det verdt å kjøpe? ###Mod-edit: endret emnetittel### Endret 9. juni 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er ikkke noe galt med HL2 i Orange box, og har aldri hørt noen klage på spillet heller. Det er rett nok ikke alle som takler å spille FPS med tommelstikker, men det er bare en vane og smakssak. Orange box fåes til en billig penge på platekomapnet for tiden tror jeg. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Det er ikkke noe galt med HL2 i Orange box, og har aldri hørt noen klage på spillet heller. Det er rett nok ikke alle som takler å spille FPS med tommelstikker, men det er bare en vane og smakssak. Orange box fåes til en billig penge på platekomapnet for tiden tror jeg. Naughty å endre tittelen på innlegget mitt! :@ var den ikke søt nok? Kjøpte O. box på gamestop for 169,- Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kjøpte O. box på gamestop for 169,- Du vil ikke angre :] Hadde det ustyrlig moro med Orange Box selv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå