Gå til innhold

BK: lek med lys i studio, NB! Nude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

And here comes mr. negativ da :( :(

Liker lyset, veldig enkelt og greit; men det jeg har problemer med blir hendene, og litt poseringen generelt.

Spesielt den hånda som kommer fram på magen og skuldra på den andre hånda.

Hånda på magen blir veldig brei da den er posert slik, og den kommer litt fra ingensteds, og får henne egentlig til å se litt ekstra stor ut, kanskje? Spesielt siden den skviser litt.

Den andre overarma / skuldra gror jo helt igjen, og blir litt som ett stort svart hull, samtidig som vi ikke ser noen slutt på bredden på den. Og da folk gjør denne arm poseringen så vet jeg av erfaring at de blir på sitt tjukkeste siden du må skvise hånda inntil brystet, litt =)

Synes ryggen ser bra ut, og jeg synes at hodet plasseringen / kuttingen er ganske god, men synes kanskje du kunne hatt hovedlyset mere bakover (?) og kanskje litt høyere.

Lenke til kommentar

Jeg føler hun er på vei ut av bildet. Ville kanskje satt henne på andre sida av bildet, eller i hvetfall litt mot høyre. Første jeg la merke til, slik som cruel, er at hånda ser ut som om den ikke er hennes. Jeg vet ikke om jeg liker at hånde er kappa av midt over munnen..

Pent none the less, og langt fra noe jeg kunne levert! Fint! ;)

Lenke til kommentar

ja, som nevt over ville jeg også hatt modellen på høyre side, pga. hvordan hun står. da vil bildet få en god ro, og man kan sluke lyset på en helt annen måte.

jeg synes nesten at det er litt utbrent på "kanten" av halsen, så jeg ville hatt det litt mørkere.

Endret av knappapap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...