ArithaFidelity Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fant en skikkelig nice blogg her enn dagen, han/hun skriver om meningene hans/hennes å er helt genialt å lese:p www.delomelanicon.blogg.no syns dere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Fant en skikkelig nice blogg her enn dagen, han/hun skriver om meningene hans/hennes å er helt genialt å lese:p www.delomelanicon.blogg.no syns dere? Jeg synes jeg er skeptisk til nye brukere som "finner" en "genial blogg" og begynner å reklamere for den. I 95% av tilfellene (nå er jeg snill med statistikken her) så er det vedkommende som står bak bloggen som poster. Endret 9. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var forresten ikke mye interresant der. Noe som forsterker inntrykket jeg fikk i stad. Hvorfor ikke bruke diskusjon.no hvis du har ting på hjertet? Bedre å skrive tingene direkte her enn å reklamere på den måten. Vi er verdens 82. største forum så det er plass til deg også. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvorfor i alle dager linker du til denne bloggen du "fant" i din profil som "Min blogg"? Nei, dette var nok ikke en sykt rå blogg. Kun en mindreverdig blogg blant de store massene som har utbredt seg enormt i det siste, dessverre. Endret 9. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var forresten ikke mye interresant der. Noe som forsterker inntrykket jeg fikk i stad. Hvorfor ikke bruke diskusjon.no hvis du har ting på hjertet? Bedre å skrive tingene direkte her enn å reklamere på den måten. Vi er verdens 82. største forum så det er plass til deg også. 82. største forum? Wow! Har merket at dette er et stort forum, men såpass? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vi har visst falt litt siden sist jeg sjekka. Er i skrivende stund på 88.plass. http://rankings.big-boards.com/?p=all Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette var den verste bloggen eg har lesi og han drap meg innvendig. Seriøst, no blei eg trist. ): Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Alikevel bra da Lenke til kommentar
ArithaFidelity Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Fant en skikkelig nice blogg her enn dagen, han/hun skriver om meningene hans/hennes å er helt genialt å lese:p www.delomelanicon.blogg.no syns dere? Jeg synes jeg er skeptisk til nye brukere som "finner" en "genial blogg" og begynner å reklamere for den. I 95% av tilfellene (nå er jeg snill med statistikken her) så er det vedkommende som står bak bloggen som poster. Det er helt forstålig, og eg kan tenke meg du var snill på statistikken. Det var forresten ikke mye interresant der. Noe som forsterker inntrykket jeg fikk i stad. Hvorfor ikke bruke diskusjon.no hvis du har ting på hjertet? Bedre å skrive tingene direkte her enn å reklamere på den måten. Vi er verdens 82. største forum så det er plass til deg også. Jeg kom nettop til diskusjon.no og har hørt mye bra om det, og når jeg hadde lagt meg en bruker ville jeg bare poste noe ikke serlig viktig som jeg ville dele, ikke noe mer. Men tusen hjertelig takk for invitasjonen og jeg kommer nok til og bruke diskusjon.no mye framover Hvorfor i alle dager linker du til denne bloggen du "fant" i din profil som "Min blogg"?Nei, dette var nok ikke en sykt rå blogg. Kun en mindreverdig blogg blant de store massene som har utbredt seg enormt i det siste, dessverre. Det jeg var ute etter, få høre hva andre følte om bloggen. Jeg syns den var ganske sterk og vulgær, men jeg likte den for det. Trenger ikke og unnskylde deg, er jo ikke jeg som har lagt den Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg liker denne BLOGGENjeg.. min favoritt.. og han kan skrive i forhold til ts.. bare for å veie opp her.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 For å være ærlig synes ikke jeg at bloggen i førstepost var så rå. Men hver sin smak. Kjæresten til Jan-Thomas sin blogg eide faktisk din blogg TS. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 jeg anser førsteposten for å være reklame for egen blogg og stenger tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg