Gå til innhold

Fant en sykt rå blogg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant en skikkelig nice blogg her enn dagen, han/hun skriver om meningene hans/hennes å er helt genialt å lese:p

www.delomelanicon.blogg.no

syns dere?

Jeg synes jeg er skeptisk til nye brukere som "finner" en "genial blogg" og begynner å reklamere for den. I 95% av tilfellene (nå er jeg snill med statistikken her) så er det vedkommende som står bak bloggen som poster.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Det var forresten ikke mye interresant der. Noe som forsterker inntrykket jeg fikk i stad.

Hvorfor ikke bruke diskusjon.no hvis du har ting på hjertet? Bedre å skrive tingene direkte her enn å reklamere på den måten. Vi er verdens 82. største forum så det er plass til deg også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det var forresten ikke mye interresant der. Noe som forsterker inntrykket jeg fikk i stad.

Hvorfor ikke bruke diskusjon.no hvis du har ting på hjertet? Bedre å skrive tingene direkte her enn å reklamere på den måten. Vi er verdens 82. største forum så det er plass til deg også. :)

82. største forum? Wow! Har merket at dette er et stort forum, men såpass? :scared:

Lenke til kommentar
Fant en skikkelig nice blogg her enn dagen, han/hun skriver om meningene hans/hennes å er helt genialt å lese:p

www.delomelanicon.blogg.no

syns dere?

Jeg synes jeg er skeptisk til nye brukere som "finner" en "genial blogg" og begynner å reklamere for den. I 95% av tilfellene (nå er jeg snill med statistikken her) så er det vedkommende som står bak bloggen som poster.

Det er helt forstålig, og eg kan tenke meg du var snill på statistikken.

Jeg kom nettop til diskusjon.no og har hørt mye bra om det, og når jeg hadde lagt meg en bruker ville jeg bare poste noe ikke serlig viktig som jeg ville dele, ikke noe mer. Men tusen hjertelig takk for invitasjonen og jeg kommer nok til og bruke diskusjon.no mye framover :)

Hvorfor i alle dager linker du til denne bloggen du "fant" i din profil som "Min blogg"?

Nei, dette var nok ikke en sykt rå blogg. Kun en mindreverdig blogg blant de store massene som har utbredt seg enormt i det siste, dessverre.

Det jeg var ute etter, få høre hva andre følte om bloggen. Jeg syns den var ganske sterk og vulgær, men jeg likte den for det. Trenger ikke og unnskylde deg, er jo ikke jeg som har lagt den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...