Nygjerrig Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg kom opp i fransk på muntlig eksamen på torsdag. Jeg tenkte å si noe om "dagen min", litt sånn hva jeg pleier å gjøre og lignende. Men jeg kan ikke så godt fransk, så jeg trenger litt hjelp. Jeg tenkte noe sånt som: Jeg står opp klokken 7, kler på meg, pusser tennene, spiser frokost og går på skolen. Skolen begynner klokken 8:40, og slutter klokken 14:15. Jeg liker mange fag, som f eks engelsk, norsk, fransk, matte og historie, men jeg hater gym og natur. Jeg kommer hjem klokken 15:00, hjelper min mor med å lage middag, spiser middag, og går for å gjøre lekser. Når jeg er ferdig, surfer jeg på nettet eller chatter med venner. Jeg liker ikke å se på tv. Jeg dusjer. Jeg leser litt før jeg legger meg. Jeg legger meg ca. klokken 11. Ja, noe sånt tenkte jeg meg. Vet ikke helt hvordan jeg kan skrive det. + jeg vet ikke hvordan jeg kan innlede det. "Nå skal jeg snakke om .. " Noen flinke i fransk her? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå