Gå til innhold

Shop4you-løsningen til Jet Carrier

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd shop4you-løsningen til Jet Carrier? Jeg har utrolig lyst til å bestille varer fra en amerikansk nettside som bare godtar amerikanske kort, dermed ser jeg dette som eneste løsning på problemet.

Men er redd det blir fryktelig dyrt, ettersom Jet Carrier da sikkert skal ta betalt for å gjøre handelen for meg, i tillegg til prisen på varene såklart. Og oppå det igjen kommer frakt og toll :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gode erfaringer med JetCarrier, riktignok ikke prøvd shop4you-løsningen, men det står jo at du skal få en tilbakemelding om prisen før du trenger å bestemme deg. "Oppgi så god informasjon som mulig, så gir vi deg et uforpliktende tilbud. ":) Det mest irriterende er om butikken i USA sender deg en svær eske med unødvendig mye bobleplast etc, siden de beregner fraktprisen ut fra vekt og volum. Men det er jo ikke egentlig noe JetCarrier kan lastes for...

Lenke til kommentar
Har gode erfaringer med JetCarrier, riktignok ikke prøvd shop4you-løsningen, men det står jo at du skal få en tilbakemelding om prisen før du trenger å bestemme deg. "Oppgi så god informasjon som mulig, så gir vi deg et uforpliktende tilbud. ":) Det mest irriterende er om butikken i USA sender deg en svær eske med unødvendig mye bobleplast etc, siden de beregner fraktprisen ut fra vekt og volum. Men det er jo ikke egentlig noe JetCarrier kan lastes for...

Ja, jeg har brukt jetcarrier tre-fire ganger selv, og har alltid vært veldig fornøyd=) Men jeg er ikke sikker på om det går å gjøre en så stor bestilling som jeg har tenkt gjennom Shop4you. Det står at man skal fylle inn informasjon om varen, men jeg har kanskje 25 små varer jeg vil bestille.

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...