MMDH1602 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei:) Jeg skal kjøpe meg moped for første gang, den skal gå bra, og være original. Noen som kan hjelpe meg, lyst på derbi senda. Har ikke peiling. Hvilken av Derbi Senda burde jeg kjøpe? Og hva er forskjellene på Supermotard og Cross? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jævlig med tråder du skulle ha da... Supermotard - som regel 16" felger med dekk uten knaster. Cross/Offroad - Som regel større felg forran enn bak, gjerne litt smalere enn SM felger. Dekk med knaster. Skal du kjøre på vei, og kanskje litt grus går du for SM(supermotard). Skal du kjøre på jord, snø og lignende veldig mye går du for Cross. SM er MYE bedre å kjøre på vei med enn cross, i tillegg ser det mye bedre ut. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 trodde sm var 17 jeg? og cross har 21 forran og 18 bak? Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jævlig med tråder du skulle ha da... Supermotard - som regel 16" felger med dekk uten knaster. Cross/Offroad - Som regel større felg forran enn bak, gjerne litt smalere enn SM felger. Dekk med knaster. Skal du kjøre på vei, og kanskje litt grus går du for SM(supermotard). Skal du kjøre på jord, snø og lignende veldig mye går du for Cross. SM er MYE bedre å kjøre på vei med enn cross, i tillegg ser det mye bedre ut. Sorry med trådene... Ok, jeg bor i Drøbak hvis du hvet hvor det er. Burde jeg kjøpe SM eller Cross? Har endelig funnet ut at jeg skal ha Derbi Senda, men hvet ikke hvilken modell jeg skal ha. Kunne noen hjulpet meg med det? Endret 9. juni 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ta det du liker, selv har jeg SM. Og bruker moped som et A til B kjøretøy. Lite leking etc Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Ta det du liker, selv har jeg SM. Og bruker moped som et A til B kjøretøy. Lite leking etc Okei. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Ta det du liker, selv har jeg SM. Og bruker moped som et A til B kjøretøy. Lite leking etc Da er det klart skal ha en Derbi Senda DRD (2004 årsmodell tror jeg) tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå