Gangrel Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Noen som har prøvd å bytte ut det gamle kjedelige dekselet til PSU med plexiglass? Kunne blitt meget kult egentligt, kanskje sette inn en vifte med leds eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 de selger psu mod chassis på www.microplex.no samt som vifter med leds og ferdi modda psu's me led vifte så det er egentlig bare og velge og vrake.... :wink: og det hadde jo vært ganske kult vis du har plexi kabbinett .. har ikke prøvd det selv og kommer sannsynligvis ikke til og gjøre det heller ,synes ikke en psu skal tukles me for mye. Kanskje en ny vifte viss den bråker for mye , men ikke no chassis pga av støy på andre komponenter Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kom til å tenke på noe ang det med skjermingen som forsvinner når man bruker plexi over PSU. Det skulle jo gå greit å lime på et metallgitter på innsiden av plexi-lokket med godt resultat? Det skulle ikke ødelegge så mye på utseende heller, kanskje gjøre det ennå bedre? Hvor små ruter dette gitteret må ha, vet jeg ikke. Man kan beregne hvor stor åpningene kan være avhengig av bølgelengde tror jeg. Jeg tviler på at hønsenetting har noe for seg, ikke ser det så bra ut heller. Men jeg har noe greier nedi i kjelleren som har firkantete ruter på omtrent 0.8 cm. Kan det være brukbart? Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 http://www.overklokking.no/casemods/vf_sho...el_1/index.html Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kom til å tenke på noe ang det med skjermingen som forsvinner når man bruker plexi over PSU. Det skulle jo gå greit å lime på et metallgitter på innsiden av plexi-lokket med godt resultat? Det skulle ikke ødelegge så mye på utseende heller, kanskje gjøre det ennå bedre? Hvor små ruter dette gitteret må ha, vet jeg ikke. Man kan beregne hvor stor åpningene kan være avhengig av bølgelengde tror jeg. Jeg tviler på at hønsenetting har noe for seg, ikke ser det så bra ut heller. Men jeg har noe greier nedi i kjelleren som har firkantete ruter på omtrent 0.8 cm. Kan det være brukbart? Det er ikke mye skjerming du trenger på en PSU, jeg personlig har 2 stk PSU vannkjølt (400w Q-Tech) i en avlang box i plexikabinettet... (Er ikke helt ferdig enda...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå