Gå til innhold

Samsung P2350 vs T240

tevil

Anbefalte innlegg

Hei. Er på utkikk etter ny skjerm og det står i grunn mellom disse to. Mest pga utseende, matching med tv og høy WAF.

(skal ikke kjøpe fra ps.no)

T240 Rose Black

P2350 Rose Black

post-94009-1244553550_thumb.jpg

Heller mot sistnevnte pga den noe mindre størrelsen. Den er slankere og penere i mine øyne. Dessuten er den av nyere modell enn T240. Vet at oppløsing og størrelsen teller for T240, men føler ikke det er av avgjørende karakter for mitt bruk. Blir stort sett bare tekstbehandling, nettsurfing og Trackmania.

Finner lite tester av P2350, og den er ikke listet på mer enn 3 nettbutikker, kanskje fordi den er såpass ny. Endel tester finnes av P2370, men den er litt annerledes (ref: P2350 vs P2370)

Hjelp med konkludere med noe! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det var så labert med god diskusjon får jeg ta på meg jobben å teste den da. Bestilte P2350 fra BestBuy.no (1 av 3 butikker som hadde den inne).

Gikk for smalere og smekrere design enn T240, mulighet for VESA-veggfeste og håper at den nyere modellen har "bedre" egenskaper enn den gamle. Bedre enn min sliter av en 19" skal det uansett bli! :)

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt Samsung P2350 i noen dager. Tok ganske lang tid for BestBuy.no og behandle ordren (onsdag til mandags formiddag), men den ble levert på døra onsdag. Det var kjapt.

Skjønner at jeg ikke har noe godt grunnlag for å uttale meg noe særlig om skjermen på objektivt grunnlag, men liker den godt. Designen er slående vakker. Svært slank ramme og liten dybde, spørs om jeg gidder skru den opp på veggen.

Bra farger og godt lys. Liker at det er enkelt å endre til "movie"-mode hvis jeg skal se film.

Har lite tilkoblingsmuligheter, kun DVI og VGA. Holder for meg, men ser at mange kan trenge mer. Ingen høyttalere heller. Kunne gjerne hatt innebygd webcam og USB-hub, men det betyr lite for meg.

Slik ser min ut:

post-94009-1245261019_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...