Vamos Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er tilbake og klar til å spille. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er tilbake og klar til å spille. Bekrefter at jeg også er klar når som helst. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kriss og Fredrik, når har dykk tid ? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vet ikke. Tror vi trekker oss fra turneringen nå, dette går så treigt og nå er det snart sommerferie... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vet ikke. Tror vi trekker oss fra turneringen nå, dette går så treigt og nå er det snart sommerferie... Alt blir bare tull ettersom det er laget 3 turneringer samtidig. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er helt enig i at det er tull med å ha tre turneringar på gang samstundes. Det tar jo ei god stund å gjennomføra berre ei turnering, så om ein då skal vera med i tre turneringar seier det seg jo sjølv at det tar år og dag. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tror jeg å termo må trekke os også, han reiser bort idag og blir borte i 3uker Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg drar nå på søndag og blir borte en uke. Denne turneringen er det ikke mye igjen av. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 får vel si at jeg stenger denne turneringen, ble myye med 3 ja og det er sommerferie så blir ikke så mye gaming akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå