Gå til innhold

[ps3] 2 vs 2 Fifa 09 turnering


Anbefalte innlegg

spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?

Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;)

 

De som blir kapteiner kan kicke de uønskede lagkameratene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde håpet å få spilt alle kampene våre innen i kveld. Både jeg og Aunmar har vært tilgjengelige i hele dag. Aunmar reiser bort i morgen kveld mens jeg skal i 70-årsdag og er ikke hjemme før søndag ettermiddag. Fåreløpig har vi en avtale om at vi spiller mot Kriss sitt lag ca. klokken 2200, mens dexter har sagt at han er klar fra 1830 en gang. Desverre passer det ikke for AvRack i kveld, noe som vil si at vi ikke får spilt kampene mot tc/AvRack før til onsdag.

post-142804-1244823219.jpg

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Takk for kampene, dere virker bedre samkjørt enn oss. Hadde Fredrik puttet på de 3 store sjansene han hadde i 2. kampen kunne resultatet blitt annet :p

 

Vi tar totalt overlegne i første kamp hvor dere kun fikk ett skudd i løpet av kampen. Den andre kamper var jevnere. Ironisk nok ble det den største seieren.

 

Ettersom vi ikke har spilt sammen før vil jeg ikke kalle oss veldig samkjørt. Grunnen er nok mer den at vi spiller og tenker veldig likt. Noe som er veldig vesentlig i denne cupen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...