Meh. Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;) De som blir kapteiner kan kicke de uønskede lagkameratene Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hadde håpet å få spilt alle kampene våre innen i kveld. Både jeg og Aunmar har vært tilgjengelige i hele dag. Aunmar reiser bort i morgen kveld mens jeg skal i 70-årsdag og er ikke hjemme før søndag ettermiddag. Fåreløpig har vi en avtale om at vi spiller mot Kriss sitt lag ca. klokken 2200, mens dexter har sagt at han er klar fra 1830 en gang. Desverre passer det ikke for AvRack i kveld, noe som vil si at vi ikke får spilt kampene mot tc/AvRack før til onsdag. Endret 12. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Du har fått i gang en avtale ser jeg. Bra. Er klar for å spille nå og utover. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Du har fått i gang en avtale ser jeg. Bra. Er klar for å spille nå og utover. Klokken 1915 skal jeg spille supercup mot Sindre. Etter det er jeg klar for 2vs2 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Steen/Aunmar 2-0 Kriss/Fredrik Kriss/Fredrik 1-4 Steen/Aunmar Takk for kampene Endret 12. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Takk for kampene, dere virker bedre samkjørt enn oss. Hadde Fredrik puttet på de 3 store sjansene han hadde i 2. kampen kunne resultatet blitt annet Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Takk for kampene, dere virker bedre samkjørt enn oss. Hadde Fredrik puttet på de 3 store sjansene han hadde i 2. kampen kunne resultatet blitt annet Vi tar totalt overlegne i første kamp hvor dere kun fikk ett skudd i løpet av kampen. Den andre kamper var jevnere. Ironisk nok ble det den største seieren. Ettersom vi ikke har spilt sammen før vil jeg ikke kalle oss veldig samkjørt. Grunnen er nok mer den at vi spiller og tenker veldig likt. Noe som er veldig vesentlig i denne cupen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, i første kampen begynte vi med en defensiv formasjon, visste at dere var gode, men iandre kampen la vi om til 4-3-3 som hjalp. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Er det satt en tidsfrist for når kampene skal være ferdigspilte? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Forhåpentligvis ikke. Jeg reiser bort fra i kveld av til onsdag. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 den er satt til 21 juni hvis det passer for alle Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Fint med god tid Endret 13. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Når har Kriss og Fredrik tid til å spela kampen mot oss ? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Seinere idag? Men blir litt stress, når 3 cuper foregår samtidig. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Var lite aktivitet, er det i det hele tatt spilt noen kamper i gruppe 2? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er klar når som helst, men Tlf er ikke klar før på onsdag eller tordag Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 jeg og sindre er nok klar onsadg torsdag skal vi ha avslutning Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 jeg og sindre er nok klar onsadg torsdag skal vi ha avslutning Aunmar kommer også tilbake onsdag. Det kan virke som de fleste er klare til da, så vi får håpe at vi klarer å fullføre kampene innen helga Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Krissttian og soberg1991 Termo og Saiyaman 2B'1 og Tlf. vi må få spilt snart jeg og sindre er klar fra fredag tenker jeg kanskje vi har tid til å spille mot et lag i morgen også må høre med sindre først Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Krissttian og soberg1991Termo og Saiyaman 2B'1 og Tlf. vi må få spilt snart jeg og sindre er klar fra fredag tenker jeg kanskje vi har tid til å spille mot et lag i morgen også må høre med sindre først Jeg er klar hvis Tlf er klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå