steen_jadd Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Var noe slikt jeg tenkte jeg og. We gon kick some asssss! Kan dere kun spille om kvelden? Med tanke på i morgen så kan jeg kun spille frem til 1615. Hvis dere ikke kan innen da så får vi ta kampene på fredag da både jeg og aunmar har hele dagen. Endret 10. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 det skal bli litt gøy med en 2 vs 2 turnering for da hjelper det ikke at bare 1 er god da er det mye lagspill også i bildet ;D Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Var det noen som var på lag med meg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13889666 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, turneringen er fylt opp. Du er ikke på noen av lagene. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Eh, det var rart. Saiyaman og jeg skulle være på lag, men han er på listen. Nedtur! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du får være mer aktiv og snakke med han. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Må si jeg gleder meg veldig til å spille første kampen i denne turneringa. Tror det blir en veldig åpen turnering, og jeg tror også de antatt beste spillerne kanskje vil slite mer enn folk tror. tc og avrack, satser på at Wis er klar ikveld, så vi får sikret 6 poeng mot dere Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bare sånn at det blir riktig, personen på laget mitt heter "soberg1991, ikke "soberg1981". Og jeg gleder meg til å se hvordan vi klarer oss, vi har ikke hatt veldig mye erfaring å spille på lag, har spilt veldig mye mot hverandre da. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Wis, tc og avrack! skal vi ta kampene våre nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ca. 23.30 er jeg nede og klar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 tc47/avRack 5 - 1 Dexter!/Wisbatov Dexter!/Wisbatov 1 - 2 tc47/avRack Bring 'em all on bitches! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ser man det ja. Ser fram til kampene! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 avRack og meg har spilt på klubbspill lenge siden så vi kan alt om hverandre på banen azzz. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 tc47/avRack 5 - 1 Dexter!/Wisbatov Dexter!/Wisbatov 1 - 2 tc47/avRack Bring 'em all on bitches! Ble litt sjokket når jeg først så at dere slo dex/wis 5-1! Et virkelig sterkt resultat. 2-1 resultatet gir meg heldigvis tro på at dere kan slås Blir noen spennende kamper mot dex/wis nå, ettersom de har litt ekstra press på seg. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 noen i gruppen min som har tid til å spille i morgen? Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode? Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;) Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;) det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP den ligger på nesten samme sted som myCountry Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;) det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP den ligger på nesten samme sted som myCountry Det er jo det samme som BAP da. Når du spiller så ser du den samme baren som i BAP som måler prestasjonen din. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;) det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP den ligger på nesten samme sted som myCountry Det er jo det samme som BAP da. Når du spiller så ser du den samme baren som i BAP som måler prestasjonen din. åja trodde den lå ved en av kategoriene ved geography og de jeg Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;) det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP den ligger på nesten samme sted som myCountry Det er jo det samme som BAP da. Når du spiller så ser du den samme baren som i BAP som måler prestasjonen din. åja trodde den lå ved en av kategoriene ved geography og de jeg Den gjør det, men det er vanlig BAP. Litt forvirrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå