voldddd Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg JOINER! hvem skal du spille med? det er en 2 vs 2 turnering Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Samma, sikkert en fra forumet? Hvis det ikke går i det hele tatt, så tar jeg men en som ikke er fra forumet. Men det er no som sikkert vil spille sammen med meg. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Samma, sikkert en fra forumet? Hvis det ikke går i det hele tatt, så tar jeg men en som ikke er fra forumet. Men det er no som sikkert vil spille sammen med meg. ta og hør med en fra forumet her da send en PM ellerno Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Har lyst til å være med, men jeg og kompisen kan ikke spille sammen før om nesten to uker. Hvis det går greit er vi med. qweac og hoowert. Kan spille med Inter. Edit: Skal sies at om to uker kan vi spille MYE, så tar dere sikkert raskt igjen i antall kamper. Endret 9. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Har lyst til å være med, men jeg og kompisen kan ikke spille sammen før om nesten to uker. Hvis det går greit er vi med. qweac og hoowert. Kan spille med Inter. Edit: Skal sies at om to uker kan vi spille MYE, så tar dere sikkert raskt igjen i antall kamper. vi vil nok få starta denne turneringen før 2uker :/ men hvis dette blir populært kommer jeg nok til å fortsette med denne 2 vs 2 turneringen så da kan dere nok slenge dere på neste turnering Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Da er nok 2vs 2 cup nr. 2 startet tenker jeg... EDIT: Litt sein Endret 9. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Den er grei. Får slenge oss på da. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er med, og en til da. PS navn: krissttian og soberg1991, og vi spiller Manchester United Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Termo - PSN: msivers Saiyaman - PSN: fontastic Lag: Barcelona Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Kun ett lag igjen da med mindre qweac og kompisen er med Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kun ett lag igjen da med mindre qweac og kompisen er med hørtes ut som de ikke kunne bli med men kommer nok et lag i morgen en gang håper jeg ;D Endret 9. juni 2009 av warvolden Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Kun ett lag igjen da med mindre qweac og kompisen er med Blir med i neste omgang vi. Vinner gjør vi også! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Dere får ikke ha denne cupen uten meg! tc47 - PSN: trust47 avRack- PSN:avrack54 Lag: Manchester United Satser på å møte Dexter og Wis i finalen. GRRR! EDIT: Nå var det jo fullt. Gleder meg til trekningen! Endret 9. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 It's on bitches ! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Vil det forresten være et krav om at begge spillerne må stille som Any? Jeg stemmer iallefall for det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, det MÅ være krav! Blir jo ikke ekte lag uten det. Oh, it's ON! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, ikke begge any!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Hva? Da er det jo ikke 2v2 skikkelig. Kom igjen da, blir for urettferdig hvis et lag skal ha en som spiss som gjør alle løpene. 2v2 må være begge any. BTW Kriss: NM kamp nå da? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Alle MÅ spille som ANY for at det skal bli litt mer rettferdig Jeg trekker gruppene etter jeg er ferdig med eksamen blir nok rundt 2-3 er ikke helt sikker på når jeg får vite karakteren Jeg ønsker alle sammen Good luck and Have fun Endret 10. juni 2009 av warvolden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå