ekwathne Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei Har kjøpt meg noen spill på virtual console. Hvis jeg senere sletter de for å kjøpe nye, vil jeg da ha mulighet til å laste de ned igjen gratis? Og hvordan sletter jeg virtual console spill som er lagret på wiiens minne? Endret 9. juni 2009 av ekwathne Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, du kan slette de og laste de ned igjen gratis. Evt går det an å legge de på et minnekort. Firmware 4.0 støtter kort større en 2GB nå, så der er det plass til masse. Nøyaktig hvordan du sletter disse vet jeg ikke, da jeg aldri har gjort det før. Men regner med at du går inn på Minnet til Wiien?. Du kan jo prøve Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei Har kjøpt meg noen spill på virtual console. Hvis jeg senere sletter de for å kjøpe nye, vil jeg da ha mulighet til å laste de ned igjen gratis? Og hvordan sletter jeg virtual console spill som er lagret på wiiens minne? Nintendo har en gigantisk database med hvem som har kjøpt hva. Så lenge numberret på Wii'n din stemmer er det fritt frem. PGA dette kan man også heller ikke bruker sdkort for å skifte spill med folk. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for hjelpsomme svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå