ole_marius Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) som evnetittelen tilsier, hva er fordelene ulempene generelt med disse mobilene og hvilkene vil passe til mitt bruk? er speider så jeg må kunne ta en tlf med på leir uten å lade batteriet 3 ganger i uken, skal bruke den til media bruk film/musikk, bruke wifi, 3G og gps. edit; må også være greit å skrive sms med Endret 9. juni 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Akkurat fordelene/bakdelene med 5800, skal jeg ikke uttale meg om. Men vil jo påstå at det er to vidt forskjellige telefoner du skal sammenligne, da HTC er en smartmobil med windows, og som nok er beregnet for et annet segment enn det 5800 er. Men ut i fra de kravene du stiller, er det ikke mange telefoner å velge mellom m.t.p. batteritid. De jeg dog vil anbefale er Iphone, SE C905 og Samsung's Innov8. Alle dem har god batteritid, samtidig som multimedia står høyt. Men uansett vil film/musikk, gps og wifi dra ned batteritiden betraktelig. Lykke til! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 eneste er at budsjettet ligger på 3000,- Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 eneste er at budsjettet ligger på 3000,- Kjøp Nokia 5800 det er en knall telefon med alt +++ du trenger og du dobler batteritiden kontra diamond som også er en utgått model som ingen vil ha lenger. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 I det prissegmentet ville jeg valgt 5800 foran gamle Diamond, men kan du strekke deg litt til ville jeg valgt Diamond 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå