hustlin Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Må jeg ha kjølepasta på intel i7 Quad core 920? eller holder det med å bare ha den Boxed vifta på som følger med Cpuen? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Står ikke det i bruksanvisningen som følger med CPU? Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg brukte ikke det på min! MEN VIKTIG VIKTIG! Du må virkelig passe på at du får satt på Boxed vifta skikkelig. Slik at den rører CPU. Fikk problemer her forleden når jeg bygde akkurat samme pc som jeg har, til fetteren min. Der måtte vi ta av vifta etter 2 dager for å ha på kjølepasta. Da viste det seg at vifta nesten ikke hadde rørt CPU'n. Du får opp en advarsel i bios før du legger inn OS (og etter det også) hvis det er for høy temperatur. Legg inn programmet Coretemp for å sjekke tempen i OS Lenke til kommentar
hustlin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) OK Takk for heads up Endret 10. juni 2009 av hustlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå