guggen45 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har en Pacard Bell pc med et MS6191 Ver 1 hovedkort. Jeg har vært på MSI sin hjemmeside og hentet drivere til skjermkortet og til de interne lydkortet og dette ser ut til og fungerer bra, men jeg kommer meg ikke på internett. Har også hentet ned drivren til modemet. Jeg hentet også ned den nyeste VIA 4.1 driveren til brikkesettet til hovedkortet som de sto at jeg kunne bruke men når jeg kjører den får jeg en melding som sier Registry error Pleas rebot computer. De som da skjer er att når maskinen må startes på nytt jeg mangler da CD spillren i windows og må legge inn windows på nytt. Jeg ser også at jeg har ett gult spørsmålstein i enhetsbehandlingen som sier ? PCI Communication Devise Er de her feilen ligger at ikke jeg får opp modemet mitt og hva trenger jeg for driver for og få dette til. Er de riktig at et internt modemet i en PCI slott tildeles com1 eller com2 Jeg får også feilmeldingen 640 fra modemet når jeg prøver og logge på nettet. Har noen en god forklaring på dette. Hilsen Kåre Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 com1 og com2 er iaffal mest sannsynlig seriellportene du har gjemt bakpå maskina di, men kontakt packard-bell så har de sikkert driverne. en annen ting er at alle drivere du legger inn burde komme fra packard bell ettersom de sikkert har noen sære ting lagt inn slik at ikke vanlige drivere virker som det skal Lenke til kommentar
guggen45 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg syntes at de var litt rart jeg også at jeg kunne velge printerporten eller com1 og com2. Dette fikk jeg ikke til og stemme helt. Kåre Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 det er slikt som kommer når det ikke er noe modem ordentlig installert Lenke til kommentar
aMo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 http://www.packardbell.no/support/node485.asp Se der du. Finn den PC'n som er lik den du har, klikk på den, finn riktige drivere til ditt hovedkort osv... Alt er der. Mitt tips: Gjør som meg; kast den hælvetes drittmaskinen! hehe.. Lenke til kommentar
guggen45 Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Mange takk for all hjep. Hilsen Kåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå