x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hai Det er en reklame på siden deres med sånn «kjempe fin» ta-bilde-lyd. Jeg hadde ikke bevegd musen over reklamen, ikke en gang vist tab-en som reklamen var på. Ser ikke noen måte å skru den av heller. Er en samsung-reklame. Vet at hardware.no har uttalt flere ganger at lyd skal de ikke ha i reklamene sine, men jeg har ikke lest så mye på tilbakemeldings-forumet for amobil angående det. Men kommer det til å være vanlig praksis framover med lyd i reklamene? Er grusomt irriterende å måtte skru av lyden(og dermed min egen musikk) for å kunne surfe på verdens-vevet i ro og fred. Det kommer ikke til å komme flere reklamer med lyd på Amobil. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei, Ettersom Amobil DA har blitt oppkjøpt av Edda Media etter innlegget du siterer fra ble postet (datert i 2006), har vi ikke mulighet til å følge den regelen lenger. Likevel er det slik at vi kun unntaksvis skal ha lydreklame. Lydreklame er priset på en slik måte at det blir lite attraktivt å annonsere med lyd for aktørene, og vi godtar kun de annonsene med diskré lydspor. Dette blir med andre ord ikke vanlig fremover – vi holder oss fortsatt kresne på reklame. Samsung-annonsen er ment å kun gi fra seg lyd idet man holder musepekeren over reklamen (slik som den i bredformat litt nede på Tek.no som kommer opp av og til). Det at den kvadratiske annonsen i artiklene gjentar seg flere ganger mens man leser artikkelen og dermed avgir lyd hvert 15. sekund uavhengig av hvor musepekeren er, er en feil som vi skal få rettet opp i. Takk for tips Endret 9. juni 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Prøv Adblock Plus med filter/blacklist. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 AdBlock Plus funker fjell, ser aldri reklame lengre jeg , på noen som helst sider . La bare inn Easylist også var alt i boks Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Litt reklame er greit nok, det er jo det som finansierer slike sider, men den jævla lyden er en vederstyggelighet og grusomhet alle nettsteder bør holde seg for god til å akseptere. Selv har jeg ikke opplevd lydreklame på Amobil, forresten. Edit: Jo, nå har jeg opplevd det. Forbasket irriterende! Endret 10. juni 2009 av OML Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Nå er dette fikset, slik at lyden kun kommer ved mouseover. Endret 10. juni 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå