AKIRAx77 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har siden 2006 (startet med N80) blogget med programmet lifeblog til typepad.com. Følger det med noe program som kan settes opp til å blogge mot den tjenesten? Noen som kan sjekke? AKIRA Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har siden 2006 (startet med N80) blogget med programmet lifeblog til typepad.com. Følger det med noe program som kan settes opp til å blogge mot den tjenesten? Noen som kan sjekke? AKIRA Støtter ikke N97 Nokias Lifeblog? Trodde alle telefoner i N serien støtta den? Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Det er med nordisk tastatur de som selges i Norge? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har siden 2006 (startet med N80) blogget med programmet lifeblog til typepad.com. Følger det med noe program som kan settes opp til å blogge mot den tjenesten? Noen som kan sjekke? AKIRA Støtter ikke N97 Nokias Lifeblog? Trodde alle telefoner i N serien støtta den? Det kan nok hende at den gjør. Litt det jeg spør om da det som regel har fulgt med telenfonen, men har ikke sett det nevnt noe sted. AKIRA Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Har bestilt en svart fra MPX... Så får jeg se i morgen hva som skjer. Har ikke store forhåpninger, men det hadde vært gøy med ny mobil. Har solgt min N82, og har en Nokia 3510i. Lenke til kommentar
Engern Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Sendte også e-post for et par uker siden uten å ha fått noe svar. Er det bekreftet at de får den inn i slutten av juni? Hvor ser du det foresten? Hadde jo vært det beste å ventet, og heller lekt litt med den hjemme.. Men det er jo et spørsmål om hvor lenge det er å vente.. Hvorfor tror du/vet du at ripefritt.no får den inn litt før andre? Her er en link til Teleboden. Der de venter det inn mandag 29.juni Teleboden. N97 invisibleSHIELD™ Ser ut til at det er det eneste stedet med dato for når det er ventet inn. Så får håpe samme dato gjelder ripefritt. Jeg bare HÅPER at ripefritt får det inn før andre,ettersom det er der jeg har bestillt fra.Men sannsynligheten for det er vel microskopisk. Så det er nok bare å være tålmodig. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Dere som har forhåndsbestilt svart hos MPX får skrike ut så fort dere får bekreftelser. Jeg har forhåndsbestilt hos Lefdal og jeg gidder ikke avbestille og rebestille hos MPX før jeg vet at de får den inn. Vanligvis er det også flere butikker som får samtidig som slett ikke umulig at flere av nettbutikkene får den på lager i morgen. Lenke til kommentar
Kheldal Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Har dere som har bestillt hvit fra mpx fått bekreftet enda? Jeg bestillte svart i går, står fremdeles bare bekreftet på lager i 16.06.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Fikk nettopp en hyggelig telefon. Min og bruderns svarte N97 er klar til å kunne hentes når e ferdig på jobb om et par timer.. Gleder meg sykt mye.. Men skal prøve å holde meg en stund med å ta den i bruk fast til e har fått beskyttelse.. Men det spørst om det går vist d blir lenge å vente.. Får leke litt med den hjemme.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Fra hvor? Lenke til kommentar
Engern Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som har fått "sendt" status på mpx enda? Hvit eller svart? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Fra hvor? Klart Svar.. Eneste plassen e handler mobiler. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Så den sorte har kommet til Norge... Gimmie gimmie! Edit: Jeg sjekker den sorte på multicom.no sikkert fem-åtte ganger hver eneste dag. I løpet av den siste timen har de endret datoen til 09.07.2009. Dersom dette faktisk stemmer, så blir det avbestilling! Grrrr! Endret 16. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Har bestilt hvit fra MPX og den er nå sendt! Lenke til kommentar
PG* Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Bestilte sort fra komplett på fredag. Fikk mail med sendingsnr i dag. Så kanskje den er på vei?? Står som sendt på siden til komplett også. Står jo fremdeles at de ikke får den inn før 25.06 på siden deres, og at de får inn 133 stk. Stod vel 165 på fredag når jeg kjøpte den. Blir artig med en skikkelig tlf igjen.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Interessant... Du får holde oss oppdatert Og når det gjelder MPX ser det dårlig ut. Lenke til kommentar
kjsag Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har min bestilling hos MPX fått status "sendt". (Svart) Lenke til kommentar
Kheldal Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har min bestilling hos MPX fått status "sendt". (Svart) Fett, da regner jeg med at min også snart er på vei Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har min bestilling hos MPX fått status "sendt". (Svart) Min ordre på sort N97 på Mpx står fortsatt som åpen....... Håpe min blir sendt idag eller imorgen også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå