Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har siden 2006 (startet med N80) blogget med programmet lifeblog til typepad.com. Følger det med noe program som kan settes opp til å blogge mot den tjenesten? Noen som kan sjekke?

 

AKIRA

 

Støtter ikke N97 Nokias Lifeblog? Trodde alle telefoner i N serien støtta den?

Lenke til kommentar
Jeg har siden 2006 (startet med N80) blogget med programmet lifeblog til typepad.com. Følger det med noe program som kan settes opp til å blogge mot den tjenesten? Noen som kan sjekke?

 

AKIRA

 

Støtter ikke N97 Nokias Lifeblog? Trodde alle telefoner i N serien støtta den?

 

Det kan nok hende at den gjør. Litt det jeg spør om da det som regel har fulgt med telenfonen, men har ikke sett det nevnt noe sted.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Sendte også e-post for et par uker siden uten å ha fått noe svar. Er det bekreftet at de får den inn i slutten av juni? Hvor ser du det foresten? Hadde jo vært det beste å ventet, og heller lekt litt med den hjemme.. Men det er jo et spørsmål om hvor lenge det er å vente..

 

Hvorfor tror du/vet du at ripefritt.no får den inn litt før andre?

 

Her er en link til Teleboden. Der de venter det inn mandag 29.juni

Teleboden. N97 invisibleSHIELD™

Ser ut til at det er det eneste stedet med dato for når det er ventet inn. Så får håpe samme dato gjelder ripefritt.

Jeg bare HÅPER at ripefritt får det inn før andre,ettersom det er der jeg har bestillt fra.Men sannsynligheten for det er vel microskopisk. Så det er nok bare å være tålmodig.

Lenke til kommentar

Dere som har forhåndsbestilt svart hos MPX får skrike ut så fort dere får bekreftelser. Jeg har forhåndsbestilt hos Lefdal og jeg gidder ikke avbestille og rebestille hos MPX før jeg vet at de får den inn.

 

Vanligvis er det også flere butikker som får samtidig som slett ikke umulig at flere av nettbutikkene får den på lager i morgen.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp en hyggelig telefon.

 

Min og bruderns svarte N97 er klar til å kunne hentes når e ferdig på jobb om et par timer..

 

Gleder meg sykt mye..

 

Men skal prøve å holde meg en stund med å ta den i bruk fast til e har fått beskyttelse..

 

Men det spørst om det går vist d blir lenge å vente..

 

Får leke litt med den hjemme..

Lenke til kommentar

Bestilte sort fra komplett på fredag.

 

Fikk mail med sendingsnr i dag. Så kanskje den er på vei?? Står som sendt på siden til komplett også. Står jo fremdeles at de ikke får den inn før 25.06 på siden deres, og at de får inn 133 stk. Stod vel 165 på fredag når jeg kjøpte den.

 

Blir artig med en skikkelig tlf igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...