Sterkola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Silje er omtrent 1% bedre i Norsk enn den engelske oppleseren, en slags obskur robotaktig Moldedialekt. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da har jeg fått tilbake min fra verksted å gleder meg som en unge til å teste GPSen. Må en tur ut å kjøre nå tror jeg gitt. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 faen.. i dag hang telefonen seg når jeg svarte på samtale som før... En annen ting som irriterer meg er at jeg ikke kan redigere kontktene mine... Begynner å miste tolmodigheten egentlig Lenke til kommentar
larskheg Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Jeg vurderer litt å kjøpe meg en N97, men sliter litt med å finne ut hvilken applications som faktisk finnes. Vet dere om noen greie oversikter på nettet? OVI hadde ikke så godt utvalg synes jeg "Må ha"-applications: -Timer(tidsur, nedtelling) "Kjekt å ha"-applications -Lommelykt, bruke flashlyset -Decibelmåler, slik som iphone -Bibel -Mulighet til å fjernstyre pcen, feks i powerpoint På programmet som følger med, går det an å laste inn sms'er, og lagre dem på datamaskinen? Har den plass til mange sms'er Er det også muligheter for å få "notater" på "skrivebordet", slik at en kan skrive beskjeder der? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får ikke spilt av vidoene på VG sin side lengre etter oppdateringen. Andre som ikke får til dette? Lenke til kommentar
redoran86 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er 2.0 update kommet? jeg fikk den ikke i ovi suite eller OTA. må man bruke nokia pc suite? jeg har ulåst tlf btw. Lenke til kommentar
Dagros Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er 2.0 update kommet? jeg fikk den ikke i ovi suite eller OTA. må man bruke nokia pc suite? jeg har ulåst tlf btw. Hei! Den er kommet og du får den ihvertfall via Nokia PC Suite! Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er 2.0 update kommet? jeg fikk den ikke i ovi suite eller OTA. må man bruke nokia pc suite? jeg har ulåst tlf btw. Hei! Den er kommet og du får den ihvertfall via Nokia PC Suite! Også via Ovi Suite Lenke til kommentar
Aksor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får ikke spilt av vidoene på VG sin side lengre etter oppdateringen. Andre som ikke får til dette? Har samme problem og trur VG no brukar filformatet 3gp som ikkje vert støtta i videospelaren. 3gp er vel Iphone sitt format, eller? Det er sikkert muleg å spele av desse med andre nettlesarar eller videospelarar. Fint om nokon som har erfaring med det kan leggje ut nokre tips. Lenke til kommentar
Vegetable Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får ikke til å oppdatere til den nyeste firmwaren. Softwareupdater finner ingen nye oppdateringer til telefonen. Hjelp anyone? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får ikke til å oppdatere til den nyeste firmwaren. Softwareupdater finner ingen nye oppdateringer til telefonen. Hjelp anyone? Samme problem fikk jeg og. Det eneste jeg gjorde da var å installere software update fra nokia side på en annen PC (en som ikke har nokia driver fra før). Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nokia har da brukt 3GP formatet i noen år, husker en av mine første smart telefoner brukte dette formatet, så er rart om dem har slutta med det nå. Men kan jo være flere typer komprimering eller noe sånt på det da. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 nice, det låt greit. Hvilken måte låser den seg på? ved låsekode eller pinkode?? Låsekode Høres jo forlokkende ut, men hvor på telfonen setter jeg det opp.. Under Sikkerhetsinnstillinger, står ganske greit forklart i manualen. Mye snakk om firmware her nå så denne drukner vel kjapt, men bare lurte på en liten detalj angående låst telefon... Altså, har satt opp telefonen til å låse seg hved bytte av sim kort og via sms, men er telefonen komplett ubrukelig uansett for en tyv nå eller kan de bare formatere eller kjøre NSU og reinstallere software... Våger meg på en liten bump på denne siden det var så stille her likevel... Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ny bug i ny software, når man skal redigerer en kalenderoppføring blir man kastet ut når man kommer til dato. Veldig irriterende. Men det er jo ikke noe nytt når det kommer til denne telefonen. Lenke til kommentar
Aksor Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ny bug i ny software, når man skal redigerer en kalenderoppføring blir man kastet ut når man kommer til dato. Veldig irriterende. Men det er jo ikke noe nytt når det kommer til denne telefonen. Hm.... Den feilen har ikkje eg. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bruker kalenderen mye. Denne feilen har ikke jeg ikke opplevd. Jeg har faktisk ingen problemer med telefonen lengre. Er utrolig fornøyd. Bortsett fra video på vg, men det er vel vg og ikke telefonen som er problemet. Har virkelig blitt fornøyd.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Opera Mobil 10 beta er lansert for s60 =) http://www.opera.com/mobile/next/ Endret 3. november 2009 av EldarH Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Veldig bra, føler den er bedre enn forrige beta *kosesurfe* Lenke til kommentar
Babaluba Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Buhuuuu.... Det er dårlig gjort. Nå som denne telefonen tydeligvis endelig begynner å fungere ordentlig (for endel) ligger min på service på fjerde uka og venter på deler... sukk... Møkkaopplegg! Men fra spøk til alvor, er det sånn at v2.0 er lagt ut på nytt etter at den ble trukket tilbake? Forsto det sånn at det er flere som har opplevd mange nye/gamle issues etter oppdatering? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kult, noen som vet hvordan man kan overføre bokmerker fra Mini? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå