Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Byttet inn min og fikk en ny idag. Et problem de hvite utgavene har er litt ujevnt

lys på tastene. Sammenlignet min med junkish sin igår, og det ble til at jeg dro rett ned til

sjappa idag.

 

Den nye var endel bedre. Men fortsatt er det noen taster som er svakere i belysningen.

Men slik det er nå kan jeg leve med :)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bestillt meg svart fra mpx.no jeg også.:thumbs: (å avbestillt hos elprice)

Etter at de justerte prisen på den hvite opp så mye så er det rart den svarte fortsatt koster like lite som før :hmm:

De selger sikkert ikke like mange hvite,med den pris forskjellen der men... Utifra hva som står under bekreftet dato så sender de varene enten samme dag de kommer inn eller dagen etter. Så alle som har forhåndsbestillt hvit bør få status som "sendt" i morgen da for at mpx skal holde det de sier. Så vi får se da, er mpx til å stole på? :hmm:

 

Gleder meg villt til den kommer! Eneste jeg klarer å tenke på nå er om jeg har den i hånda før helga

Endret av Engern
Lenke til kommentar

Allrighty then, da har jeg også bestilt N97 Black Mpx. :w00t:

 

Detta kunne jo ikke passet bedre en dette, hvis de får den inn i morgen.

Jeg drar til USA til fredag, så da er det jo genialt at jeg får den norske svarte versionen før jeg drar. Da har jeg litt å fikle med noen dager før jeg drar :thumbup:

 

Jeg skal levere bikkja mi til en vennine som bor i Tønsberg på onsdag, og det er jo bare litt over 20min unna sandefjord :D

 

life is goood :p

Lenke til kommentar

Nokia N97 kommer først i svart. Snakka med dem i Tlekiosken og de sa den hvite ikke er bekreftet før i august, men på www.elprice.no er det en dag forskjell på dem. Svarte kommer dagen før den hvite og det er rimlig pris med abo.

Betaler ca 3700 for den svarte N97 med Fri Prat.

 

 

Gleder meg noe sykt til den dukker opp... Venter som en liten unge

Lenke til kommentar
Jeg tipper MPX farer med tøv. De fleste andre har en ventet dato på 24-26. juni på den sorte. Hvorfor skulle MPX få den inn over en uke tidligere...?

 

godt mulig det... Men hvis det stemmer så er det helt RÅTT :new_woot:

 

Har også fått vite at jeg får min N97 svart i morgen.. Selv om butikken hadde bekreftet dato 25. De har fått bedreftet at det er en pakke på vei, men min N97 svart :)

 

Men har ikke fått no beskyttelse ennå, hvordan skal dette gå, greier vel ikke vente med å bruke den..

 

Hadde jo en plan om å få på dinna invisibleSHIELD greia før jeg begynte å bruke den.. Noen som har noen erfaring om det bruker å ta langt tid før slikt er i salg..

 

Ganske lenge siden jeg forhåndsbestilte det hos ripefritt :(

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
Jeg tipper MPX farer med tøv. De fleste andre har en ventet dato på 24-26. juni på den sorte. Hvorfor skulle MPX få den inn over en uke tidligere...?

 

Mulig det er for godt til å være sant,men det ser vi jo i morgen da, det er iallefall en dårlig måte å lure til seg kunder på, pluss at det kommer sikkert til å "renne" inn klager og avbestillinger. La oss håpe det er sant.De kommer jo ikke akkurat til få særlig mange fornøyde kunder hvis det ikke stemmer,jeg kommer ikke til å handle der mer noensinne. Da avbestiller jeg den å handler ett annet sted hvor de behandler kundene sine riktig. Men får ikke ta sorgene på forskudd.

Håper på det beste jeg ihvertfall,selv om jeg er litt enig at det er merkelig at de kan levere den så lenge før alle andre. Jeg har sjekket opp en del rundt på nett og 24.06.09 er den tidligste dato jeg har funnet hittil utenom mpx så klart. Noen som har spurt mpx om hvordan de kan levere så mye tidligere enn andre??

Lenke til kommentar
Jeg tipper MPX farer med tøv. De fleste andre har en ventet dato på 24-26. juni på den sorte. Hvorfor skulle MPX få den inn over en uke tidligere...?

 

godt mulig det... Men hvis det stemmer så er det helt RÅTT :new_woot:

 

Har også fått vite at jeg får min N97 svart i morgen.. Selv om butikken hadde bekreftet dato 25. De har fått bedreftet at det er en pakke på vei, men min N97 svart :)

 

Men har ikke fått no beskyttelse ennå, hvordan skal dette gå, greier vel ikke vente med å bruke den..

 

Hadde jo en plan om å få på dinna invisibleSHIELD greia før jeg begynte å bruke den.. Noen som har noen erfaring om det bruker å ta langt tid før slikt er i salg..

 

Ganske lenge siden jeg forhåndsbestilte det hos ripefritt :(

 

Hvor bestile du i fra? Elprice eller Mpx ?

Lenke til kommentar

Jeg har også forhåndsbestilt invisibleSHIELD fra ripefritt som jeg hadde planer om og sette på med engang jeg fikk telefonen men det ser ikke ut til at det går helt. Jeg klarer nok ikke å la være å bruke den når jeg får den, hvis jeg får den denne uka. Jeg søkte på invisibleSHIELD for N97 og sjekka igjennom noen sider som har det. Rundt 27-29 juni ser det ut til at andre butikker får inn dette. Så da håper jeg ripefritt får det inn litt før de andre. Har også sendt mail til ripefritt å spurt når de får dette inn på lager.Venter fremdeles på svar...

Endret av Engern
Lenke til kommentar
Jeg har også forhåndsbestilt invisibleSHIELD fra ripefritt som jeg hadde planer om og sette på med engang jeg fikk telefonen men det ser ikke ut til at det går helt. Jeg klarer nok ikke å la være å bruke den når jeg får den, hvis jeg får den denne uka. Jeg søkte på invisibleSHIELD for N97 og sjekka igjennom noen sider som har det. Rundt 27-29 juni ser det ut til at andre butikker får inn dette. Så da håper jeg ripefritt får det inn litt før de andre. Har også sendt mail til ripefritt å spurt når de får dette inn på lager.Venter fremdeles på svar...

 

Sendte også e-post for et par uker siden uten å ha fått noe svar. Er det bekreftet at de får den inn i slutten av juni? Hvor ser du det foresten? Hadde jo vært det beste å ventet, og heller lekt litt med den hjemme.. Men det er jo et spørsmål om hvor lenge det er å vente..

 

Hvorfor tror du/vet du at ripefritt.no får den inn litt før andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...