Hes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bytta produktkode, så oppdaterte jeg, deretter bytta jeg tilbake hehe Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg la akkurat merke til at det nå står "Gli til svar" når skjermen er låst, i motsetning til bare "Svar". Dette er i utgangspunktet ubetydelig, men de to gangene jeg har brukt denne funksjonen siden oppdateringen, har ikke telefonen hengt seg. Det er jo lovende... Lenke til kommentar
Hes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, la også merke til det samme, den har sluttet å henge seg for meg også, og det er bra! for det holdt på å gå meg på nervene Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bytta produktkode, så oppdaterte jeg, deretter bytta jeg tilbake hehe Og det er så pass enkelt og risikofritt at til og med en gammel mann som meg kan gjøre det? Og enkelt stille koden tilbake? :-) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 "Vis samtalevarighet" ble automatisk deaktivert hos meg. Noen andre som har merket det samme? For øvrig så oppdaget jeg ved en tilfeldighet at det har blitt enklere å klippe/lime. Jeg dro fingeren nedover en lang tekstmelding* og da ble teksten merket og en boks med "Kopier" dukket opp. Jeg kan ikke huske at deg gikk tidligere. *) Tekstmeldingen var forresten fra Canal Digital som forteller at de kommer med en etterlengtet firmware i morgen. Mye godt mot slutten av oktober! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Goddamnit... Skulle oppdatere, etter alt var nedlasta og den startet "Updating the Software" mista den forbindelsen til tlf min, bad meg fjerne usbkabel, batteri og lader, sette alt i igjen, og klikke "try again". Gjorde så, samme meldinga dukka opp, gjorde det igjen, nå stårn den på "15 minutter gjenstår" enda, og ikke en dritt skjer. Har stått sånn i 15 minutter nå uten fremgang. Tør jo ikke ta ut usbkabeln heller, sia det står "disconnecting the cable will cause severe damage to your device and it may stop working" Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Goddamnit... Skulle oppdatere, etter alt var nedlasta og den startet "Updating the Software" mista den forbindelsen til tlf min, bad meg fjerne usbkabel, batteri og lader, sette alt i igjen, og klikke "try again". Gjorde så, samme meldinga dukka opp, gjorde det igjen, nå stårn den på "15 minutter gjenstår" enda, og ikke en dritt skjer. Har stått sånn i 15 minutter nå uten fremgang. Tør jo ikke ta ut usbkabeln heller, sia det står "disconnecting the cable will cause severe damage to your device and it may stop working" Det gjorde den her og. En Restart av Windass gjorde susen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Goddamnit... Skulle oppdatere, etter alt var nedlasta og den startet "Updating the Software" mista den forbindelsen til tlf min, bad meg fjerne usbkabel, batteri og lader, sette alt i igjen, og klikke "try again". Gjorde så, samme meldinga dukka opp, gjorde det igjen, nå stårn den på "15 minutter gjenstår" enda, og ikke en dritt skjer. Har stått sånn i 15 minutter nå uten fremgang. Tør jo ikke ta ut usbkabeln heller, sia det står "disconnecting the cable will cause severe damage to your device and it may stop working" Det gjorde den her og. En Restart av Windass gjorde susen Solgt! Skal teste. Lenke til kommentar
LeoNoWay Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Måtte oppdatere fra 0586707 til 0576428 og oppdaterte til 2.0. Endret produktkoden tilbake til 0586707 etterpå. Ser ut til å fungere utmerket. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bytta produktkode, så oppdaterte jeg, deretter bytta jeg tilbake hehe Og det er så pass enkelt og risikofritt at til og med en gammel mann som meg kan gjøre det? Og enkelt stille koden tilbake? :-) Ja, les litt bakover i tråden, så ser du det er ganske enkelt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hm nei, det ble enda problemer da den skulle oppdatere. Ikke nok med at jeg måtte laste ned hele driten på nytt igjen etter gjenstart av windows, men samme problemet dukka opp. Herre jesus at det er mulig . No idea hva jeg skal gjøre nå. Telefonen lyser konstant, og funker ikke for et flatt øre. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bytta produktkode, så oppdaterte jeg, deretter bytta jeg tilbake hehe Og det er så pass enkelt og risikofritt at til og med en gammel mann som meg kan gjøre det? Og enkelt stille koden tilbake? :-) Ja, les litt bakover i tråden, så ser du det er ganske enkelt Takk, men bare en ting til før jeg slår til her. Min er en svart Nokia N97. laget i Finland, RM 505. Ser at 0576428 er for den hvite, kan jeg bruke denne på min svarte? Var det det du gjorde, eller valgte du en produktkode for den svarte? Lenke til kommentar
N95 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 WOW! Hadde virkelig ikkje trudd at GPS'en skulle bli så mykje bedre etter FW update. For å få den til å fungere innendørs tidligere måtte den stå i vinduet i ca 3 min. Nå får den GPS lock på få sekunder uten at den har direkte sikt mot himmelen. Får håpe den har samme effekt på GSM signalene som er ein del dårligere enn de er på min N95 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Allright, NSU har tydeligvis fucka telefonen min totalt. Den kan ikke slås på, den funker rett og slett ikke i det hele tatt på noe vis. Kan ikke kjøre hard reset siden den ikke kan slås på. How the fuck skal jeg fikse dette her da ? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Allright, NSU har tydeligvis fucka telefonen min totalt. Den kan ikke slås på, den funker rett og slett ikke i det hele tatt på noe vis. Kan ikke kjøre hard reset siden den ikke kan slås på. How the fuck skal jeg fikse dette her da ? Får du ikke tatt hard reset med "Shift/space/delete/on-button" heller? Det funka for meg da alt låste seg ved forrige oppdatering... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Allright, NSU har tydeligvis fucka telefonen min totalt. Den kan ikke slås på, den funker rett og slett ikke i det hele tatt på noe vis. Kan ikke kjøre hard reset siden den ikke kan slås på. How the fuck skal jeg fikse dette her da ? Får du ikke tatt hard reset med "Shift/space/delete/on-button" heller? Det funka for meg da alt låste seg ved forrige oppdatering... Nei, "on-button" gjør ingenting, siden telefonen ikke kan slås på. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ut med batteriet en tur.. In other news: v20 er deilig Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ut med batteriet en tur.. In other news: v20 er deilig Hjelper ikke :/ . Satan i helvete... så får jeg såklart ikke kommet meg til et nokia care center sia de stenger klokka tre/fire når folk faktisk er ferdig på jobb og KAN dra bort til dem. Good fuckin times. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Førsteinntrykket av V20 er bra hos meg. Veldig bra med kinetic scrolling, forbedret klipp/lim og generelt raskere respons! Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det kommet nye program og widgets? Gleder meg til å få oppdatert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå