Abnorm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Etter bakgrunnslyset har slukket, må jeg slå av og på tastelås for å få tilbake lyset.Noe som er utrolig irriterende, når jeg holder på med å lese noe! Er det ikke mulig å bare tuche skjermen, så lyset kommer tilbake? Pleier å bruke menyknappen jeg når dette skjer Takk for tipse: Lenke til kommentar
Alech Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som vet hvordan jeg stopper SMS'ene fra "My Nokia"? Lenke til kommentar
Uvisst Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva synes dere om N97? Skal jeg velge den ovenfor iPhone? Jeg vil bruke nettet mye, og sender mange sms, det er egentlig det eneste. Hvilken bør jeg velge? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg sliter med å få e-mail widgeten til å fungere med ymail-kontoen min. Når jeg trykker på 'retrieve mail', blir jeg bare spurt om brukernavn og passord om og om igjen. Dette tolker jeg som at brukernavn eller passord er feil, men jeg har sjekket det flere ganger og begge skal være riktig (så lenge Mailbox username = epostadresse, vel å merke - det er hvertfall det jeg logger inn på mailen på PCen med). Etter tre forsøk får jeg beskjeden: 'E-mail: Connection refused by server. Check username and password', og blir deretter kastet tilbake til den tomme innboksen. Innkommende mailserver på telefonen er imap.n.mail.yahoo.com, mailboks type er IMAP4 og port er satt til 'default', er det noen feil her? Utgående mailserver er smtp.mobile.mail.yahoo.com (port 587). Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk EDIT: Leif Endret 21. september 2009 av This is David Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva synes dere om N97? Skal jeg velge den ovenfor iPhone? Jeg vil bruke nettet mye, og sender mange sms, det er egentlig det eneste. Hvilken bør jeg velge? Da er vel strengt tatt begge telefonene overkill. Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei Hvorfor blir det stadig mindre minne på stasjon C: jo mer det lagres på stasjon E:? Velger bestandig lagring på stasjon E: hvor det er ca. 29 GB lagringsplass, og ikke på C: hvor det bare er 40 MB ledig minne. Ble litt mer minne på C: etter resett til fabrikk. Mener å ha sett noe om dette tidligere i tråden, men finner det ikke igjen i de få sidene jeg har sett over av over 60 sider. Tar så lang tid... Er det noen som har noen tips om hvordan lagringen av programmer ikke går utover det vesle minne på C:, selv om programmer lagres på E:? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 HeiHvorfor blir det stadig mindre minne på stasjon C: jo mer det lagres på stasjon E:? Velger bestandig lagring på stasjon E: hvor det er ca. 29 GB lagringsplass, og ikke på C: hvor det bare er 40 MB ledig minne. Ble litt mer minne på C: etter resett til fabrikk. Mener å ha sett noe om dette tidligere i tråden, men finner det ikke igjen i de få sidene jeg har sett over av over 60 sider. Tar så lang tid... Er det noen som har noen tips om hvordan lagringen av programmer ikke går utover det vesle minne på C:, selv om programmer lagres på E:? Opplever det samme og lurer på om innstallasjonsfilene blir liggende igjen på C? Finner dem ikke noe sted men... Er nå nede i 19 MB på C etter reset av telefonen. Maps og Messaging er tydeligvis ikke mulig å innstallere på E men alt annet har jeg innstallert der. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Husk at cache fra Nokia sin nettleser blir liggende å ta opp plass på C Greit å slette den innimellom. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Husk at cache fra Nokia sin nettleser blir liggende å ta opp plass på C Greit å slette den innimellom. Takk for den, det var over 6 MB det. :-) Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=RuthiJ-lkK0...player_embedded Heldigvis mulig og gjøre noe med ripene Endret 21. september 2009 av EldarH Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=RuthiJ-lkK0...player_embedded Heldigvis mulig og gjøre noe med ripene Men det er jo uansett bare ett nytt deksel av samme format......Da får man jo ripene igjen uansett.... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=RuthiJ-lkK0...player_embedded Heldigvis mulig og gjøre noe med ripene Men det er jo uansett bare ett nytt deksel av samme format......Da får man jo ripene igjen uansett.... Helt til det en dag kommer en revised versjon Lenke til kommentar
magnuskilea Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg får ikke oppdatert softwaren... Har v10.0.012 men ser at v10.0.024 skal være tilgengelig, men den kommer ikke opp når jeg søker hverken på mobilen eller på Nokia Software Updater:S Åssen går det ann å fikse? Har fresten Djuice, men kjøpte mobilen uten abonnement... Veldig taknemlig om noen har tips:) Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har Maps 3.03 på telefonen som jeg har lastet fra beta labs, men får opp i Ovi Suite at Maps 3.0 nå er tilgjengelig??? Er det noen som vet om dette er en oppdatering eller som jeg mistenker, en eldre versjon? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Heisann. Jeg tenkte at jeg skulle legge inn Opera netleser på min n97. Var innom opera.com, blei litt forvirra.. Hvilken version skal jeg gå for? Opera Mobil 9.7 eller Opera Mini 4.2 ? Begge er til mobil, men hvem er riktig til N97 ? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Heisann. Jeg tenkte at jeg skulle legge inn Opera netleser på min n97. Var innom opera.com, blei litt forvirra.. Hvilken version skal jeg gå for? Opera Mobil 9.7 eller Opera Mini 4.2 ? Begge er til mobil, men hvem er riktig til N97 ? http://www.amobil.no/artikler/opera_mini_5_beta/72031 Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Heisann. Jeg tenkte at jeg skulle legge inn Opera netleser på min n97. Var innom opera.com, blei litt forvirra.. Hvilken version skal jeg gå for? Opera Mobil 9.7 eller Opera Mini 4.2 ? Begge er til mobil, men hvem er riktig til N97 ? http://www.amobil.no/artikler/opera_mini_5_beta/72031 Så ut i fra den artikkelen, så er det Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta jeg burde bruke siden N97 har trykkskjerm og er en smartmobile. Ikke sant ? Men fungere Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta med QWERTY tastaruret til N97 eller de prog for bare mob med Touchskjerm? Lenke til kommentar
Aksor Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Heisann. Jeg tenkte at jeg skulle legge inn Opera netleser på min n97. Var innom opera.com, blei litt forvirra.. Hvilken version skal jeg gå for? Opera Mobil 9.7 eller Opera Mini 4.2 ? Begge er til mobil, men hvem er riktig til N97 ? http://www.amobil.no/artikler/opera_mini_5_beta/72031 Så ut i fra den artikkelen, så er det Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta jeg burde bruke siden N97 har trykkskjerm og er en smartmobile. Ikke sant ? Men fungere Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta med QWERTY tastaruret til N97 eller de prog for bare mob med Touchskjerm? Brukar Opera mobil 5, beta. Denne fungerer kjempefint på N97. Trur det er den du er på jakt etter. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok mange takk for svar Da prøver jeg Opera mini ? Men hva med Opera Mobile 9.5 eller 9.7 beta ? Er ikke den mer riktig for N97 ? Lenke til kommentar
kawasakizzr Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bare for å vise min inkompetanse på enkelte området, så må jeg spørre her. når man bruker GPS`en på mobilen, koster dette noe kr? eller er det slik som på vanlig GPS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå