Fromp Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tusen hjertelig takk ! Der lærte jeg noe nytt, gitt Lenke til kommentar
HopplaHei Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har problemer med NSS. Finner ikke tlf. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Husket å lukke ned PC Suite og andre Nokiaprogrammer først? Lenke til kommentar
HopplaHei Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har problemer med NSS. Finner ikke tlf.Noen som kan hjelpe? Hei! Har ingen av de oppe. Kjører w7 U x64 No Har noe som heter FLUpgrade som heller ikke virker. Noe merkelig dette da siden de sier de støtter w7 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Funket ikke i W7 for meg heller, så måtte ordne det i XP Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ah, endelig, jeg har ennå ikke gjort noe med min telefon, og sitter med 10.0.012 på min RM 505 med kode 0586707. Logga akkurat nå inn hos Nokia, og fikk tilgang til 12.0.026 uten NSS eller noe som helst annet. ENDELIG! Lenke til kommentar
olaven Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det samme skjedde meg også! Men jeg har fortsatt et problem: gjennom det trådløse nettverket hjemme, klarer ikke telefonen å komme på internett. Det står "Internett: Ikke svar fra gateway". Jeg kommer på internett med den på andre nettverk, og med pcer funker nettverket hjemme fint. Noen som har noen forslag til hva problemet kan være? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har dere Netcom eller Telenor eller hva? Lenke til kommentar
olaven Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har Telenor, men den er ikke kjøpt med Telenor... Lenke til kommentar
LeoNoWay Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har problemer med NSS. Finner ikke tlf.Noen som kan hjelpe? Kjempeviktig å finne igjen telfonen :-) Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det samme skjedde meg også! Men jeg har fortsatt et problem: gjennom det trådløse nettverket hjemme, klarer ikke telefonen å komme på internett. Det står "Internett: Ikke svar fra gateway". Jeg kommer på internett med den på andre nettverk, og med pcer funker nettverket hjemme fint. Noen som har noen forslag til hva problemet kan være? Jeg har samme problem "ikke svar fra gateway", hvis du ser bakover i denne tråden. Jeg har en Thomson ST780, kjører WPA. Etter å ha sett meg om på diverse forum, også i andre land, er det ingen løsning på dette problemet. Det virker helt enkelt som om N97 ikke liker WPA kryptering. Det kan for så vidt dreie seg om at Symbian er problemet fordi andre telefoner som kjører samme OS har samme problem med WPA-krypterte nettverk. Jeg sendte en e-post til min ISP om at ST780 virker å være problemet, de pekte tilbake på at problemet ikke tilhører dem. Jeg har ingen problemer med å tilkoble ukrypterte nettverk. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 W97 klarer WPA(2) helt flott. Dette er en et kjent programvare-problem med SpeedTouch-modemene fra Thomson som skal være fikset fra deres side for lenge siden. Sjekk med bredbåndoperatørs kontoadministrator-grensesnitt om de har oppdateringer tilgjengelig, evt Google "SpeedTouch Nokia gateway response solution" elns. for å finne workarounds via Telnet direkte til enheten. Lenke til kommentar
olaven Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da skal jeg sjekke det når jeg kommer hjem senere i uken Lenke til kommentar
Hes Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Funka fint for meg i W7, måtte bare legge inn USB driveren og ikke bruke den som W7 lagg inn selv. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvordan bruker man topografiske kart på N97? Må man installere et ekstra program? For eksempel garmin mobile xt? Er det noen som har svar på dette? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva søren er topografiske kart? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kart som viser høydeforskjeller. Lenke til kommentar
LeoNoWay Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ah, endelig, jeg har ennå ikke gjort noe med min telefon, og sitter med 10.0.012 på min RM 505 med kode 0586707. Logga akkurat nå inn hos Nokia, og fikk tilgang til 12.0.026 uten NSS eller noe som helst annet. ENDELIG! Da har jeg flashet tilbake 0586707, og sitter å verter på 2.0 ... Lenke til kommentar
siggn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 for et par uker siden klikket jeg helt på mobilen og sendte den inn til nokia verksted ettersom jeg var lei av av alle småfeilene og tildels store feilene. har hatt omtrent alle feilene og bugsa som har vært beskrevet her. Det gøye er at jeg fikk den igjen i dag. Og må si jeg er positivt overrasket For det første er den ferdig oppgradert til 12ish fw som er den nyeste og gps funker bedre enn noen gang + at alle smæbugs ser ut til å være borte. Det spesielle de gjorde med min tlf som jeg faktsik ikke hadde ventet meg var at de har byttet ut hele kameralokket og bygd blitzen 1mm lenger inn i tlf. på den måten blir ikke bildene ødelagt. Har testet i mørket og bildene er helt perfekte Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Det er linseglasset som gjør at bildene blir ødelagt fordi lyset bryter i ripa. Tror ikke det har noe med selve blitzen å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå