Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Kanke noen si noe negativt om den hvite utgaven...HVA SOM HELST??!! :evil:

Klarer snart ikke vente på den svarte lengre :wallbash:

 

Kanskje ikke helt det du spurte etter :): Jeg var litt skeptisk til den hvite på forhånd, og fortsatt litt skeptisk når jeg fikk telefonen, men nå synes jeg den bare blir finere og finere. :yes:

Endret av Spectre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Dere som har den, har dere bare 46mb RAM ledig til bruk? hørte noe snakk om det på youtube.. Hørtes litt lite ut.

 

Det er vel rundt 50MB ledig ved oppstart. Med web browser, musikkspiller (som spiller musikk), meldinger (mail for exchange), gmail app og nokia kart program oppe så er det 15MB ledig. Det er ikke mye ledig, men det virker som telefonen takler det fint og responsen er fortsatt rask og fin.

Lenke til kommentar

Nå har komplett satt ned prisen til noe mer realistisk. Jeg trodde de kom til å beholde psyko-prisen sin til de hadde fått sendt ut telefoner til de som forhåndsbestilte mens komplett fortsatt var den eneste som tilbydde forhåndsbestilling. Da hadde de sluppet å justere prisen for disse kundene og de hadde tjent ganske mye på disse salgene.

 

Jeg tipper de fleste har kansellert ordrene sine for lenge siden i lys av bedre tilbud andre steder, og kanskje derfor har komplett nå satt ned prisen slik at de faktisk kan få inn et par nye ordre. De er likevel frekke nok til å sette "-19 %" på prisen sin.

Lenke til kommentar

MPX har på sin side justert prisen opp med 706kr på den hvite. Den kommer visst inn på lager enten i morgen eller mandag sa de, da jeg spurte på mail. Men før jeg rakk å legge inn bestilling så var prisen blitt justert opp :nei:

Så da bestemte jeg meg for heller å vente 2 uker å heller satse på sort.

Regner med at grunnen til at de plutselig satte prisen opp så mye er for å tjene mer ettersom de ser ut til å bli de første på nett som får den inn. Hvis det de sier stemmer...

Lenke til kommentar
MPX har på sin side justert prisen opp med 706kr på den hvite. Den kommer visst inn på lager enten i morgen eller mandag sa de, da jeg spurte på mail. Men før jeg rakk å legge inn bestilling så var prisen blitt justert opp :nei:

Så da bestemte jeg meg for heller å vente 2 uker å heller satse på sort.

Regner med at grunnen til at de plutselig satte prisen opp så mye er for å tjene mer ettersom de ser ut til å bli de første på nett som får den inn. Hvis det de sier stemmer...

:D Jeg bestilte gudskjelov den tiende. Litt flaks for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Er det samme "kontaktoppsettet" som på 5800 når man trykker på favorittvenner? Slik at siste meldinger osv. kommer opp. Prøvde dette på Nokias Remote Device Access, men da kom jeg kun "inn" på kontakten, som om jeg hadde valgt vedkommende i tlflisten.

 

Noen eiere som har svar på dette eller? :)

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg ny mobil i disse dager etter at min trofaste og trauste følgesvenn i over ett år (for første gang i historien)iPhone mk1 har begynt å tulle litt. Dette er også første gang jeg er usikker på hvordan telefon jeg skal kjøpe, men Nokia N97 er en av de aktuelle. Dette er uten tvil en telefon som pirrer min gadget-dingse-teknologi mani på en måte jeg ikke har kjent på flere år (sist gang var vell når jeg møtte en sort Nokia N80 for første gang).

Jeg trenger nå hjelp fra dere andre teknologi-dingse-gadget frelste til å bestemme om jeg skal gå til annskaffelse av N97 eller ikke. En av mine store bekymringer er oppløsningen i displayet, den ligger noe under hva HTC leverer i Diamond 2 som også er aktuell(vet den stiller i en helt annen klasse, men fy så pen den er). Andre telefoner som er innteresante er HTC Magic grunnet en utrolig interesse for OSet. Omnia HD er også aktuel og itilegg nye iPhone 3Gs.

Hvordan er batteritiden på N97? Kameraet? Responsen? Smidigheten i menyen? OVI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...