Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei:) noen som irriterer meg nå er at plutselig så viser ikke telefonen hvem som ringer... den viser kun nommeret :S noen som kan si hva jeg kan gjøre for å fikse dette?:)

Jeg måtte slette alle numrene jeg hadde på simkortet, har aldri vært noe problem på tidligere Nokia telefoner, men denne her er jo full av bugs, så overasker meg ikke.

Lenke til kommentar

Vennligst korriger om jeg tar feil, men jeg tror det er bortimot uinteressant for de aller fleste her å måtte lese slike poster. :realmad: Her diskuterer vi telefonen Nokia N97, ikke andre ting eller personer.

 

Vær så snill, hold dere til topic her. Denne tråden begynner å bli lang og uoversiktlig nok som det er uten svadaprat.

Lenke til kommentar
Hei:) noen som irriterer meg nå er at plutselig så viser ikke telefonen hvem som ringer... den viser kun nommeret :S noen som kan si hva jeg kan gjøre for å fikse dette?:)

Jeg måtte slette alle numrene jeg hadde på simkortet, har aldri vært noe problem på tidligere Nokia telefoner, men denne her er jo full av bugs, så overasker meg ikke.

Hadde samme problem på N82. Fjerna alle nummer som låg dobbelt - problemet løst.

Lenke til kommentar
Vennligst korriger om jeg tar feil, men jeg tror det er bortimot uinteressant for de aller fleste her å måtte lese slike poster. :realmad: Her diskuterer vi telefonen Nokia N97, ikke andre ting eller personer.

 

Vær så snill, hold dere til topic her. Denne tråden begynner å bli lang og uoversiktlig nok som det er uten svadaprat.

 

Nå vil jeg bare si at det ikke nødvendigvis er alle som velger å veie sine ord på gullvekt før man poster dem i forumet. Litt humor må du nå kunne akseptere synes jeg...

 

Jeg føler vel videre at dine 0.19 poster i måneden her på forumet kanskje minner mer om skrivesperre enn grunnlag for frustrasjon over litt off topic poster som du viser til.

 

Hvor lang tid i timer bruker du på dette forumet?

Jeg har ikke allverdens med poster heller, men vi snakker om ganske mange timer brukt i å bla i denne saken her... Synes våre moderatorer med flere gjør en utmerket jobb i å holde orden...

 

Jeg personlig er ikke ute etter et stivbeint leksikon lignende forum hvor du må passe på å være veldig korrekt og ikke skli ut litt i litt humor... Tenk så kjedelig det vill blitt.

 

Er jo ikke Wikipedia dette her da...

 

Bruk heller litt tid på å forstå hvordan man bruker et forum, og bruk det selv, i stedet for å bli frustrert over bagateller :)

 

 

Signert :p

Lenke til kommentar

Fikk min mye n97 i posten i dag... er fornøyd til nå... Har noen spm. som jeg håper noen kan svare meg på :blush:

 

1. Leste i et innlegg lenger bak at det var en fyr som hadde hjemme nettet sitt som standard nett på mobilen... hvordan fikser jeg det? Hver gang jeg logger på nett med mobilen kommer det opp at jeg tilkobles via netcom...

 

2. Står det navn når dere får mld?

 

3. Hva er, og hvordan blir jeg kvitt bugs? :blush:

Lenke til kommentar
Fikk min mye n97 i posten i dag... er fornøyd til nå... Har noen spm. som jeg håper noen kan svare meg på :blush:

 

1. Leste i et innlegg lenger bak at det var en fyr som hadde hjemme nettet sitt som standard nett på mobilen... hvordan fikser jeg det? Hver gang jeg logger på nett med mobilen kommer det opp at jeg tilkobles via netcom...

 

2. Står det navn når dere får mld?

 

3. Hva er, og hvordan blir jeg kvitt bugs? :blush:

Gratulerer!

1. Først må du koble deg opp til heimenettet. Dette gjer du ved å trykke heilt oppe til høgre på skjermen. Der vil den aktuelle tilkoblinga komme opp, og du kan koble til. Deretter kan du gå til meny-innstillinger-tilkobling-nettverksmål-internett. Der kan du prioritere i kva rekkjefølgje telefonen skal søkje nett.

2. Ja. Om det ikkje gjer det kan det vere at du har nummera lagra to gonger. Rydd kontaktlista slik at du berre har nummera ein gong. Då skal dette rette seg.

3. Bugs er små, irriterande feil. Nokre rapporterar om slike på N97. Telefonen kom med ny programvare i juli, og det skal komme ei ny om nokre få dagar. Desse programvareoppdateringa skal fjerne blant anna bugs og forbetre funksjonane til telefonen. Det er viktig å oppdatere desse....kalla fw eller firmware på engelsk. Gjeldande fw er 11.., vi ventar på 12.... Aktuelle oppgraderingar som er tilgjengeleg for telefonen vil du finne på meny-program-Pr.vareopp. Om du tastar *#0000# vil du sjå kva fw telefonen din har. Om denne framleis er 10...., bør du installere 11....

Lenke til kommentar
Fikk min mye n97 i posten i dag... er fornøyd til nå... Har noen spm. som jeg håper noen kan svare meg på :blush:

 

1. Leste i et innlegg lenger bak at det var en fyr som hadde hjemme nettet sitt som standard nett på mobilen... hvordan fikser jeg det? Hver gang jeg logger på nett med mobilen kommer det opp at jeg tilkobles via netcom...

 

2. Står det navn når dere får mld?

 

3. Hva er, og hvordan blir jeg kvitt bugs? :blush:

Gratulerer!

1. Først må du koble deg opp til heimenettet. Dette gjer du ved å trykke heilt oppe til høgre på skjermen. Der vil den aktuelle tilkoblinga komme opp, og du kan koble til. Deretter kan du gå til meny-innstillinger-tilkobling-nettverksmål-internett. Der kan du prioritere i kva rekkjefølgje telefonen skal søkje nett.

2. Ja. Om det ikkje gjer det kan det vere at du har nummera lagra to gonger. Rydd kontaktlista slik at du berre har nummera ein gong. Då skal dette rette seg.

3. Bugs er små, irriterande feil. Nokre rapporterar om slike på N97. Telefonen kom med ny programvare i juli, og det skal komme ei ny om nokre få dagar. Desse programvareoppdateringa skal fjerne blant anna bugs og forbetre funksjonane til telefonen. Det er viktig å oppdatere desse....kalla fw eller firmware på engelsk. Gjeldande fw er 11.., vi ventar på 12.... Aktuelle oppgraderingar som er tilgjengeleg for telefonen vil du finne på meny-program-Pr.vareopp. Om du tastar *#0000# vil du sjå kva fw telefonen din har. Om denne framleis er 10...., bør du installere 11....

Takk :) Jepp, min er frmdeles 10... Hvordan installerer jeg til 11 da?

Lenke til kommentar

Last ned nokia softewareupdater og installer dette. koble deretter til telefonen din. Velg pc suite som tilkobling når dette dukker opp på telefonskjermen. Følg deretter instruksene som blir gitt av programmet.

 

Nokia slipper oppdateringer litt random av og til, og så er det slik at de ulike teleselskapene må godkjenne oppdateringen for telefoner knyttet til deres nett etc.. Du kan gå på nokias nettsider å sjekke om det er en oppdatering for din telefon. Les av produktkoden din enten ved å trykke *#0000# eller se under batteriet i telefonen. Skriv så inn produktkoden på denne siden og sjekk om det er sluppet oppdatering for din telefon: http://europe.nokia.com/get-support-and-so...te/can-i-update

 

 

NSU laster du ned her: http://softwareupdater.nokia.no/download.php

Endret av bowardsen
Lenke til kommentar
Last ned nokia softewareupdater og installer dette. koble deretter til telefonen din. Velg pc suite som tilkobling når dette dukker opp på telefonskjermen. Følg deretter instruksene som blir gitt av programmet.

 

Nokia slipper oppdateringer litt random av og til, og så er det slik at de ulike teleselskapene må godkjenne oppdateringen for telefoner knyttet til deres nett etc.. Du kan gå på nokias nettsider å sjekke om det er en oppdatering for din telefon. Les av produktkoden din enten ved å trykke *#0000# eller se under batteriet i telefonen. Skriv så inn produktkoden på denne siden og sjekk om det er sluppet oppdatering for din telefon: http://europe.nokia.com/get-support-and-so...te/can-i-update

 

 

NSU laster du ned her: http://softwareupdater.nokia.no/download.php

Kommer bare opp at det ikke er noen oppdateringer tilgjengelig

Lenke til kommentar
Hei:) noen som irriterer meg nå er at plutselig så viser ikke telefonen hvem som ringer... den viser kun nommeret :S noen som kan si hva jeg kan gjøre for å fikse dette?:)

Jeg måtte slette alle numrene jeg hadde på simkortet, har aldri vært noe problem på tidligere Nokia telefoner, men denne her er jo full av bugs, så overasker meg ikke.

Hadde samme problem på N82. Fjerna alle nummer som låg dobbelt - problemet løst.

Hvis de er lagret dobbelt på samme sted så skjer dette, men skal ikke skje selv om samme nummer er lagret både på telefon og simkort, men det gjør det altså på N97. = BUGGGGGG :)

Lenke til kommentar

@ R@ge

 

Iogforseg har du et poeng mtp humor, men jeg ønsker ikke å dra denne videre her.

 

For å oppklare det du refererer til som mine "0.19 poster i måneden" skyldes rett og slett at jeg ikke har vært innmeldt her før for etpar uker siden, da jeg fant ut at jeg veeeeldig gjerne ville ha denne telefonen, men først ville vite hva den går for. Og for da å kunne få emnet rett hjem i postkassa, så må man melde seg inn. Si?

 

Har vel lest stort sett hver eneste post her minst fnørten ganger jeg og, så hvorvidt jeg leser i stillhet eller poster i vildens sky er vel forsåvidt knakende likegyldig,eller?

 

Sidestep done.

 

Nuh, angående denne vidunderlige telefonen, burde jeg faktisk kjøpe den? Dvs, burde jeg la jobben kjøpe den til meg? Kjenner at gjerdet som jeg har sittet og dingla på de siste par ukene begynner å knake i sømmene, så det er vel på tide å ta en beslutning.

 

Vente på ny firmware og se da? Eller bare kaste seg i det? Hva sier man?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...