Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting er at når jeg skriver en tekstmelding eller surfer på nettet så kommer det opp en firkant i høyre hjørne når jeg trykker ned (pil)tasten nederst til høyre. I denne står det at jeg velger mellom f.eks bokstaver/tegn/tall osv. En Blå firkant som det står iFnkeystate = EFnkeyNone osv. Noen vet hva dette er og hvordan det kan fjernes. ufattelig irriterende.....

Eg har fjerna musikkgjenkjenningsprogrammet Midoni, og problemet forsvant. Det er ikkje sikkert at dette er problemet ditt, men ser av andre forumsider at dette ofte oppstår ved innstallering av tredjepartsprogamvare.

Lenke til kommentar
Hvordan har du gjort det? Hvis du ikke har betalt, hvilken side fikk du den ifra ;)
Sjekk PM :p
Sender du PM til meg også ang. dette?

Meg og! :p kan du ikke kansje smelle den på fellesen så alle kan se det?

 

Jeg kan ikke poste linker til slike ting her på forumet, da får jeg nok advarsel vil jeg tro..

 

Men jeg kan si at dersom du er usikker på hvordan du skal installere usignerte filer så bruk 5 USD på helloox2.com og du slipper å bekymre deg over filer er signert eller ikke etterpå. Du kan installere alt du vil, cracket, signert, usignert, ja whatever...

 

Er du på jakt etter usignerte filer, så søk etter dette på google...

 

Her er uansett to sider jeg har funnet veldig mye på

 

http://nokiafanzclub.blogspot.com/

http://www.nokiasoftware.net/

Lenke til kommentar

Hittil har jeg brukt Nokias eget Mail for Exchange. Jeg synes imidlertid ikke dette programmet er spesielt bra, det støtter f.eks ikke undermapper på inboxen (jeg har f.eks en jobbmappe og en privatmappe). Er det noen som vet om noen bra mailprogrammer som støtter Exchange? Tips tas imot med veldig stor takk.

 

Ellers er jeg ekstremt godt fornøyd med denne telefonen. Takket være det geniale videooppsettet til Symbian_Pro innledningsvis i denne tråden, så tar jeg meg selv i å sitte å se serier på telefonen fremfor 50 tommern i stua :-)

Lenke til kommentar
Hittil har jeg brukt Nokias eget Mail for Exchange. Jeg synes imidlertid ikke dette programmet er spesielt bra, det støtter f.eks ikke undermapper på inboxen (jeg har f.eks en jobbmappe og en privatmappe). Er det noen som vet om noen bra mailprogrammer som støtter Exchange? Tips tas imot med veldig stor takk.

 

Ellers er jeg ekstremt godt fornøyd med denne telefonen. Takket være det geniale videooppsettet til Symbian_Pro innledningsvis i denne tråden, så tar jeg meg selv i å sitte å se serier på telefonen fremfor 50 tommern i stua :-)

Kan du repetere eller legge ut en link til det oppsettet så slipper jeg å se gjennom 45 sider? :)

Lenke til kommentar
Hittil har jeg brukt Nokias eget Mail for Exchange. Jeg synes imidlertid ikke dette programmet er spesielt bra, det støtter f.eks ikke undermapper på inboxen (jeg har f.eks en jobbmappe og en privatmappe). Er det noen som vet om noen bra mailprogrammer som støtter Exchange? Tips tas imot med veldig stor takk.

 

Ellers er jeg ekstremt godt fornøyd med denne telefonen. Takket være det geniale videooppsettet til Symbian_Pro innledningsvis i denne tråden, så tar jeg meg selv i å sitte å se serier på telefonen fremfor 50 tommern i stua :-)

 

Roadsync fra Dataviz (http://www.dataviz.com/index.html) støtter undermapper. Koster imidliertid noen kroner, men fungerer bra. Brukte det på min N95 tidligere.

Lenke til kommentar
Hittil har jeg brukt Nokias eget Mail for Exchange. Jeg synes imidlertid ikke dette programmet er spesielt bra, det støtter f.eks ikke undermapper på inboxen (jeg har f.eks en jobbmappe og en privatmappe). Er det noen som vet om noen bra mailprogrammer som støtter Exchange? Tips tas imot med veldig stor takk.

 

Ellers er jeg ekstremt godt fornøyd med denne telefonen. Takket være det geniale videooppsettet til Symbian_Pro innledningsvis i denne tråden, så tar jeg meg selv i å sitte å se serier på telefonen fremfor 50 tommern i stua :-)

 

 

 

rart jeg bare får sett 3 minutter av filmen som egentlig varer over 1 time:S

Lenke til kommentar

Rart at ingen har nevnt det her, men det ligger en stor bug i kalenderen på denne tlf!

 

Hvis man oppretter et møte eller gjøremål og skriver inn ganske mye, typisk, 5, 6 setninger så blir skriften plutselig borte. Den kommer delvis tilbake hvis du markerer det du har skrevet. Et par ganger har jeg skrevet ganske mye på disse "møtene" og da har plutselig alt bortsett fra den første setningen forsvunnet!!!

Dette er jo helt latterlig! For meg er kalenderen det viktigste med hele telefonen, da jeg bruker den sikkert 10 ganger daglig. Jeg har oppdatert til siste FW, og sjekket andre n97 telefoner og de har samme problemet!

 

Det er også veldig irriterende at når du har markert et møte\gjøremål som "utført" så forsvinner de helt fra kalenderen! Veldig irriterende da jeg ofte har ønske om å gå tilbake på tidligere ting jeg har ført opp for å finne informasjon om noe jeg trenger!

 

Hvordan får jeg kontakt med Nokia? Hvis de ikke fikser dette så bytter jeg tlf.

Lenke til kommentar
I programvare oppdaterings applikasjonen finnes det nå oppdateringer til maps, telefonminne, n-gage, nokia messaging og ovi kontakter.

Og til dere som syns maps er treg. Sjekk om assistert gps er på og at lokaliseringsserver adresse er supl.nokia.com

Er Ovi kontakter noe å stå etter???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...