Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme problem her, men varierer litt med minutta. Har også opplevd at alarmen har gått av på minuttet. Så er nok ikke noe med det, Vain.

Veldig mange som sliter med detta, så vi får bare håpe dom klarer å komme med en firmware som fikser det.

 

Jeg har prøvd å forske litt på dette problemet og jeg ser et mønster på min tlf.

Jeg lader stort sett tlf om natten.

Hvis jeg setter tlf til ringing, og setter den til lading over natten og lar den stå på, ringer den feil... og det fortsetter den med helt til jeg slår tlf av og skrur den på igjen.

men hvis jeg lader tlf og lar den stå av, ringer den til riktig tid.

Jeg vet ikke om det er noen andre som har merket seg dette.

Lenke til kommentar

Hei!:) Noen som kan ha en ide om hvorfor ikke warcraft 2 funker på min n97? under installasjon kom det opp " programmet er ikke kompatibelt for din telefon" jeg trykket fortsett og det ble installert.. Ikonet er nå på plass, men når jeg trykker på det så skjer det ingenting.. :( setter pris på all hjelp!:)

Lenke til kommentar

da henter jeg min n97 i morgen. Blir en i hvitt. Hørte noe om at de hvite er prod i finland og svarte i asia. Vil det være noen forskjell (antar at det ikke er det) ?. Uansett, håper denne har tatt et steg opp fra n95 8 gb, for den var jeg meget fornøyd med - men ser det er noen bugs ute å gå fortsatt, regner med dette blir løst med nyere FW.

Lenke til kommentar

For de som likte Warcraft 2 porten og vil ha mer. Her er en port av Transport Tycoon! Dette er et must for alle N97 eiere. Last ned!

 

pretburgtransport6thjul.png

 

Installering:

1. Installer openttd.sisx på Internminne (E:\)

2. Kopier innholdet i openttd mappen til E:\openttd

3. Start spillet og gå til Advanced Settings > Interface > Interaction > Left-click scrolling, og skru denne PÅ.

4. Bygg ditt eget transport imperium! :D

 

Dersom spillet mot formodning ikke skulle starte må du installere ssl.SIS og stdcpp.sis. PIPS er så vidt jeg vet allerede installert på alle N97'er

 

Dessverre fungerer ikke qwerty keyboardet, men det fungerer ypperlig med touch og virtuelt tastatur. Litt knotete å trykke på de små ikonene (spesielt når man prøver å lukker vinduer) så anbefaler å bruke stylus. Lyden er ganske høy, men den kan dempes på vanlig måte i Sound/Music innstillingene.

Lenke til kommentar

Finnes det Firmware update ute nå? Jeg søker etter oppdateringer med Nokia software updater men den finner ingenting og sier at 10.0.012 er den siste oppdateringen. Men jeg har lest at 11 har kommet ut.

 

Edit: Den eneste bugen jeg har merket på min N97 den med tastelåsen, at jeg må trykke på den to ganger for å få den opp (hver eneste gang). Installerte nå Key Lock Clock og den fikset problemet. Så et lite tips hvis noen er i samme situasjon.

Endret av Satisfaximus
Lenke til kommentar

Brukte Gps'n en del på ferie i Svergie, har lagt inn Ovi Maps. Ble veldig skuffet, den mistet veldig ofte kontakten med satelittene og var veldig ofte på bærtur. Er ikke noe heldig når man navigere i en fremmen by også vet ikke gps'n hvilken vei du er på. Håper virkelig det kommer en veldig mye bedre software versjon snart.

Har også funnet ut at min tlf er mye raskere i menyene hvis jeg bruker de orginale temaene. Har nesten ikke brukt de, men blir det fra nå av. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en hvit n97 - som ikke skal være operatørlåst - som det ikke kommer opp noen ny oppdatering annet enn den som allerede er på telefonen10.0.012... Noen som har hvit og har fått oppdatert til nyeste? Hvilken produktkode har dere?

 

 

Edit:

 

Min har produktkode 0586707 - som jeg skjønner er standard norsk..

Mens dere med svarte n97'er har vel *****06.

Noen med norsk hvit som har annen produktkode?

Endret av bowardsen
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min med Netcom iConnect hvor det stod den ikke skulle være låst. Og den fungerer med tele2 sim-kortet jeg har nå mens jeg venter at abonnementet skal overføres. Så den er vel ikke operatørlåst. Produktkoden er 0586707. Nokia software updater sier 10.0.012 er siste oppdatering.

Lenke til kommentar

En ting som har irritert meg grenseløst er den merkelige måten de har lagt opp søkefunksjonen i kontaktlisten.

 

post-42880-1248910976_thumb.jpg

 

For det første så er ikke alle bokstavene tilgjengelig på første "side" og så synes jeg det er utrolig mye trykking for å komme frem til rett kontakt.

 

Slik det er i dag får du opp alle kontakter som til eksempel begynner på A ved å tykke på A, noe som selvfølgelig er logisk :p

 

Men det er nå jeg blir oppgitt, for det de kunne gjort var rett og slett å ha tre bokstaver på de tastene og jeg kunne da normalt sett sluppt unna med to taster uansett. Nå må det jo mange flere til...

 

post-42880-1248911282_thumb.jpg

 

Hadde de brukt slike taster som dette ville inntasting vært mye mer naturlig...

 

Skulle jeg ha en kontakt som var lagret som Atle, ville jeg kun trenger å taste 2 og 8.

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

En helt annen ting...

 

Er det ikke mulig å justere lyden i diverse spill applikasjoner?

 

De jeg har testet spør riktignok om jeg vil ha lyd eller ikke ved oppstart, men jeg synes det er litt teit løsning sånn egentlig.

 

Altså, det er jo vel og bra atman kan velge å ta av lyden, men jeg ønsker bare ikke å ha den på maks..

 

Er det noen lett måte å justere lyden i spillene egentlig?

 

Den volumkappen på siden har ikke fungert i de spillene jeg har prøvd i hvert fall :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...