Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kontrolere at programmet kobler seg til et trådløst nettverk når man er i utlandet og ikke bruker opperatøren?

 

I fring kan jeg velge Spør Alltid, men dette alternativet dukker ikke opp i andre programmer.

 

Har hatt denne muligheten på tidligere nokia telefoner.

Greit å vite når man skal utenlans.

Sjekka Meny -> Innstillinger -> Telefon -> Programinnstillinger -> ...? Er en del sånne innstillinger der, per program.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man kontrolere at programmet kobler seg til et trådløst nettverk når man er i utlandet og ikke bruker opperatøren?

 

I fring kan jeg velge Spør Alltid, men dette alternativet dukker ikke opp i andre programmer.

 

Har hatt denne muligheten på tidligere nokia telefoner.

Greit å vite når man skal utenlans.

Sjekka Meny -> Innstillinger -> Telefon -> Programinnstillinger -> ...? Er en del sånne innstillinger der, per program.

 

Finner ikke noen mulighet til å velge alltid spør. Det jeg ønsker er at prgrammet skal spørre om hvilken internetttilgang den skal bruke hver gang jeg starter programmet.

 

Ikke om det er greit at den kobler til internett. Ønsker å kunne velge et w-lan når e starter programmet.

 

Får kun dette til på fring. Det er et alternativ i programmet, før har jeg kunnet velge dette før jeg flyttet meg utenfor norges grenser.

Her i Norge har jeg fri bruk av internett hos leverandøren så her er det ikke problem.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

En annen ting.

Min svarte litt over 1 måned gammel N97 har siste programvareversjon V11.0.021

Mens dama min sin helt nye hvite N97 har siste programvareversjon V10.0.012

 

Sjekka nokia sine sider og dette stemmer.

 

Er også små forskjeller i programmvaren og programmer som fulgte med.

 

Hvorfor er det slik? Forskjell på svart og hvit eller er det bare fordi den er nyere?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt problemer med at telefonen bruker en annen ringetone en den jeg har innstallert og brukt. Noen som vet hvilken mappe på C: jeg bør innstallere ringetoner i?

Prøv å legg de i C:\data\sound\simple

Jeg hadde mappen telefonminne\data\sounds og la ringetonen her. Det var ikke noen mapper der, og jeg opprettet ikke noen mappe med navnet simple. Skulle jeg det? Ringetonen kom da opp sammen med musikken da jeg valgte ringetone. Så får vi se om den nå blir stabil.

Takk for svar! :)

Endret av thorhe
Lenke til kommentar

Har vært pratet litt om dette med for lite minne på C:

 

Får opp melding om dette nå og har bare 208 kB ledig, og prøver å finne ut hvordan jeg kan slette/flytte filer. Har nå endret meldings-lagringen til E:, men hvordan får jeg flyttet de meldingen jeg nå allerede har på C: over på E: ??

Lenke til kommentar
Jeg har virkelig problemer med dårlig sending og mottak på min. Andre har og nevnt det. Er det noe ekstra galt med min tro...?

Signalstyrken følges likt på mine n97 og n95. Det er dårlig dekning her midt i huset ca styrke 3, og kona sin sony E w995 faller helt ut. :yes:

Endret av arnien
Lenke til kommentar

Har bestillt denne mobilen, endelig, etter og ha gledet meg siden den først ble annonsert ifjor høst en gang. Har selv tidligere hatt både n95 og 95 8GB, som jeg har vært veldig fornøyd med, så forhåpningene er skyhøye. Men, har lest igjennom alle postene her, og lagt merke til en del bugs som går igjen og lurer dermed på om noen av dere vet om det er en ny firmware oppdatering på vei, som mest sannsynlig vil rette på de fleste av disse?

Lenke til kommentar
Har bestillt denne mobilen, endelig, etter og ha gledet meg siden den først ble annonsert ifjor høst en gang. Har selv tidligere hatt både n95 og 95 8GB, som jeg har vært veldig fornøyd med, så forhåpningene er skyhøye. Men, har lest igjennom alle postene her, og lagt merke til en del bugs som går igjen og lurer dermed på om noen av dere vet om det er en ny firmware oppdatering på vei, som mest sannsynlig vil rette på de fleste av disse?

 

Bugsene gjelder ikke alle telefonene, har ikke hatt noen problem i det hele tatt med min. Alarmen fungerer fint, strålende dekning, bra batterilevetid, ingen behov for restart pga. telefonen har hengt seg eller noe :)

 

Var selv skeptisk etter å ha lest her, men virker som det er snakk om to forskjellige type mobiler, iallefall slik som jeg har opplevd min :)

Endret av dotmp3
Lenke til kommentar

Har selv bestillt den hvite, for en gangs skyld en annen farge enn svart;). Forstod ut ifra tidligere poster at det er litt random hvem som sliter med bugs, men kan fargen spille en rolle her? Er det f.eks større sjangse for feil med hvit enn svart mobil? Leste lenger oppe på siden at siste firmware på svart og hvit var forksjellig (ivertfall forskjellig produksjonskode). Ingen av de som har påpekt bugs har nevnt noe om farge på mobilen tror jeg...=/ So, anyone?

Lenke til kommentar
Har selv bestillt den hvite, for en gangs skyld en annen farge enn svart;). Forstod ut ifra tidligere poster at det er litt random hvem som sliter med bugs, men kan fargen spille en rolle her? Er det f.eks større sjangse for feil med hvit enn svart mobil? Leste lenger oppe på siden at siste firmware på svart og hvit var forksjellig (ivertfall forskjellig produksjonskode). Ingen av de som har påpekt bugs har nevnt noe om farge på mobilen tror jeg...=/ So, anyone?

Svart n97 her korrekt alarm ingen problemer, kjøpt sist uke.

Lenke til kommentar
I programvare oppdaterings applikasjonen finnes det nå oppdateringer til maps, telefonminne, n-gage, nokia messaging og ovi kontakter.

Og til dere som syns maps er treg. Sjekk om assistert gps er på og at lokaliseringsserver adresse er supl.nokia.com

Er det noen som har fått oppdatert N-gage? Får bare oppdatering mislykket jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...